Hoelang zou er zo alleen in de couveuse moeten liggen dan en hoeveel langer met een lamp op de kamer?Gisteren dochtertje erbij gekregen en in de avond vandaag zeiden ze dat ze geelzucht had. De baby ligt op de kamer bij de mama met een blauwlicht, maar de vroedvrouw zei dat het beter was dat ze apart in een couveuse zou zitten wat straffer blauwlicht afgeeft, maar dat is dan op een andere kamer zonder de mama erbij.
Nu wilt mijn vrouw de baby niet afgeven uit schrik dat ze evt de baby zouden wisselen. Kheb hiervoor ambras zitten maken met mijn vrouw dat ze haar domme theorieën achterwege moet laten, maar haar wil is wet. Echt waar, ipv dat de baby sneller herstelt van geelzucht en bewaakt wordt door de vroedvrouwen, zal mijn vrouw wel bepalen wat ze goed vindt. Schijt krijg ik soms van haar.
Ik kan heel goed verstaan dat uw vrouw haar kind liever bij haar op de kamer houdt (los van de schrik ben verwisseling, het gebeurt en onderschat ook de hormonen in uw vrouw haar lichaam niet), en het ziekenhuis blijkbaar ook. Er zijn ook voordelen om dicht bij de mama te blijven hoor. Ze zullen het wel opvolgen en indien nodig kan het strafgere licht in de couveuse dan nog opgelegd worden.
Kzou na een bevalling en met een pasgeborenen trouwens sowieso aanraden om het ritme van uw vrouw te volgen en begrip te hebben voor alle emoties - hoe onnozel ze soms ook lijken
. Kheb hiervoor ambras zitten maken met mijn vrouw dat ze haar domme theorieën achterwege moet laten, maar haar wil is wet. Echt waar, ipv dat de baby sneller herstelt van geelzucht en bewaakt wordt door de vroedvrouwen, zal mijn vrouw wel bepalen wat ze goed vindt. Schijt krijg ik soms van haar.
we hebben inderdaad al fenistil op voorschrift, goed om te weten dat die effectief helpen. Dat het maar snel voorbij is (& ergens hopen dat de jongste ook niet gaat sneuvelen)

Maar die Fenistil is goed spul 
alleszins begonnen met de fenistil en gelukkig nog weinig tot geen geklaag van jeuk