Holocene
Well-known member
...en nu zit ik hier al een halfuur nadat ze is wakker geworden door een kakapamper. Zolang je in het zicht bent, gaat het. Zodra ze nog maar iets hoort, dat je beweegt, staart ze je gewoon aan. Het is echt wachten tot ze zich weg draait en je heel stil en stiekem kunt weg sluipen.

Edit: 1:45 en we zijn nog bezig...

Uiteindelijk opgelopen tot 03:00, wtf man. Als je over jinxen spreekt...
De oudste had precies twee night terrors na elkaar. Oncontroleerbaar, niet normaal.
Laatst bewerkt:
Maar papa hebben die wel een warmtepomp?
.
Woensdagnacht/donderdagochtend moest onze jongste opeens goed overgeven. Daarna terug super vrolijk en dat was het. Gewoon naar de crèche. Vrijdagavond vlak na het eten zegt onze oudste dat ze zich niet lekker voelde. Gebeurt wel eens meer, dus we dachten dat het de weerbots was van de eerste en ijskoude schoolweek. Gewoon naar bed en slaapt direct in. Rond elf uur wordt ze opeens huilend en totaal van haar melk wakker. Heel haar bed vol met overgeefsel. Ik loop naar beneden voor een emmer te halen. Mijn echtgenote -die die avond ook al kloeg dat ze zich misselijk voelde- begint ondertussen de lakens op te kuisen, maar moet plots stoppen om ook over te geven. Dochter helemaal van streek en mocht in ons bed komen liggen. Mijn echtgenote bleef beneden slapen, wegens nog steeds misselijk. Na een uur, als de rust eindelijk een beetje is weergekeerd staat onze jongste er voor zijn nachtvoeding. Terwijl ik zijn fles geef hoor ik in onze kamer onze oudste huilen, want ze had weer alles overgegeven. Soit, korte nacht dus.

.