Holocene
Well-known member
/rant maar fuck ik was vergeten hoe zwaar ik osteopaten haat.
Jongste ochter heeft wat last van haar stoelgang (al vind ik het al bij al meevallen...maar bon) - vriendin wou persé eens langsgaan en ik had de zever van bij ons eerste kind alweer verdrongen.
"zie je, haar rechter beentje is korter dan het linker, komt door haar bekken"
OK, laten we het overduidelijke negeren dat je het linkerbeen volledig gestrekt houdt en het rechter nog half geplooid ligt
dan met zijn magic klik-gereedschap eens klikken op haar onderrug, "voila zie, bekken staat weer gelijk"
65EUR aub.
maar bon, wie is er de idioot want den dezen heeft het schoon, opnieuw, betaald.
ik geloof gerust dat ze op sommige vlakken kunnen helpen (zie ook ervaringen hier op het forum) maar bij dit stel ik mij toch serieus vragen.
Jongste ochter heeft wat last van haar stoelgang (al vind ik het al bij al meevallen...maar bon) - vriendin wou persé eens langsgaan en ik had de zever van bij ons eerste kind alweer verdrongen.
"zie je, haar rechter beentje is korter dan het linker, komt door haar bekken"
OK, laten we het overduidelijke negeren dat je het linkerbeen volledig gestrekt houdt en het rechter nog half geplooid ligt
dan met zijn magic klik-gereedschap eens klikken op haar onderrug, "voila zie, bekken staat weer gelijk"65EUR aub.
maar bon, wie is er de idioot want den dezen heeft het schoon, opnieuw, betaald.
ik geloof gerust dat ze op sommige vlakken kunnen helpen (zie ook ervaringen hier op het forum) maar bij dit stel ik mij toch serieus vragen.
) vallen 
Hij had ocharme traantjes toen hij er terug uit moest, hij kon uren in dat water blijven precies.
. Dochter had altijd cijfers eind de 60, begin de 70 voor wiskunde. Niet echt slecht, maar haar andere cijfers zijn een stuk beter. Ik lachte haar dus soms wat uit met haar wiskunde (ze verdroeg dat wel), maar vertelde haar ook dat haar cijfer-verslaafde papa zelf nooit veel meer dan 80 haalde (ik weigerde definities te studeren en tussenstappen te noteren
. De volgende keer dat ze 7x8 als 63 uitrekent, krijgt ze het wel terug.

Kindjes eten toch echt met hun ogen he.