Dexels
Well-known member
Is idd ook op dit onderwerp redelijk van toepassing...Ik dacht oprecht de eerste keer dat ik deze las, dat ik in dit topic zat!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is idd ook op dit onderwerp redelijk van toepassing...Ik dacht oprecht de eerste keer dat ik deze las, dat ik in dit topic zat!![]()
De halve maan met storm op zee voelde opeens erg realistisch aan.Zijn jullie nu effectief geweest vandaag? Leek me toch mission impossible![]()

Ja hoor. Redelijk wat attracties gesloten door de wind, vooral de achtbanen dus al bij al niet te veel moeten missen. Maar we hebben ons weer goed geamuseerd. Sprookjesboomtheater is niet open, maar Roodkapje en Wolf doen wel een fijne show aan de Sprookjesboom.Zijn jullie nu effectief geweest vandaag? Leek me toch mission impossible![]()
Waarom willen jullie geen creche of onthaalmoeder?Binnenkort word ik ook papa. Mensen verklaren ons zot dat wij willen werken zonder crèche. Mijn vriendin werkt 4/5 en ik zou mijn ouderschapsverlof direct opnemen. Hierdoor hebben we al 2 dagen gecoverd. De overige 2 dagen zouden de grootouders ernaar kunnen kijken. We moeten alleen nog woensdag VM zien te overbruggen. (mijn vriendin is leerkracht en heeft vrij woensdag NM) Probleem is om een crèche of iemand te vinden die er juist 1 VM wil naar kijken. Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Mijn dochter is nu bijna 14 maand en tegen 9-10u ligt ze weer in haar bed voor een eerste dutje dus ja er is dat tochMornings are for coffee and contemplation. Helaas geldt dat niet voor mensen met jonge kinderen. Ik kijk uit naar het moment dat mijn dochter tot 10u in haar bed blijft liggen, dan kan ik mijn rustige ochtend weer opeisen. Koffie, stilte, boek, geluk.![]()

Als ze 14 zijn begint dat te lukken, hoewel... Mijn 11 jarige zoon heeft daar nu al geen moeite mee. Die moet ik regelmatig om 10u uit zijn nest sleuren.Mornings are for coffee and contemplation. Helaas geldt dat niet voor mensen met jonge kinderen. Ik kijk uit naar het moment dat mijn dochter tot 10u in haar bed blijft liggen, dan kan ik mijn rustige ochtend weer opeisen. Koffie, stilte, boek, geluk.![]()

Iemand een idee hoe je het onderstel (het draaiende gedeelte) van een AxissFix kunt proper maken? Braaksel van melk is niet de meest aangename geur in de auto en we kunnen er niet aan om het schoon te maken.*zet dochter in de auto*
Dochter:
![]()
Weetje van de dag: een kinderzitje is geen waterdichte kuip - alles loopt erdoor en dat onding is haast onmogelijk proper te maken
Wel geen onderstel maar de gewone autostoelen altijd gekuist door zoveel mogelijk uit elkaar te halen en te wassen met water en azijn.Iemand een idee hoe je het onderstel (het draaiende gedeelte) van een AxissFix kunt proper maken? Braaksel van melk is niet de meest aangename geur in de auto en we kunnen er niet aan om het schoon te maken.
Ik zou alles eruit halen en letterlijk in bad steken.Iemand een idee hoe je het onderstel (het draaiende gedeelte) van een AxissFix kunt proper maken? Braaksel van melk is niet de meest aangename geur in de auto en we kunnen er niet aan om het schoon te maken.

BG style: nieuwe kopenIemand een idee hoe je het onderstel (het draaiende gedeelte) van een AxissFix kunt proper maken? Braaksel van melk is niet de meest aangename geur in de auto en we kunnen er niet aan om het schoon te maken.
Zeker de kleine er uit halen!Ik zou alles eruit halen en letterlijk in bad steken.![]()
De auto bedoelt ge?BG style: nieuwe kopen
Normale mensen: wat Mulan zegt.
Of de kleine, tenzij ge ene besteld hebt met de overgeef optie. Dan misschien beter terug binnenbrengen om beter af te stellen.De auto bedoelt ge?
Wel geen onderstel maar de gewone autostoelen altijd gekuist door zoveel mogelijk uit elkaar te halen en te wassen met water en azijn.
Ge zit daarna wel effe met de scherpe azijn geur maar dat overtreft wel de geur van kots.
Dank je voor de tips.Ik zou alles eruit halen en letterlijk in bad steken.![]()
No joke, heb ik al aan gedacht. Maar die stoel is nog maar goed 2 maand in gebruik en daarvoor heeft die teveel gekost.BG style: nieuwe kopen
Normale mensen: wat Mulan zegt.
Kost idd wel geld. Maar is wel een gerief. Hadden er hier 1 nieuwe en 1 2dehands.Dank je voor de tips.
No joke, heb ik al aan gedacht. Maar die stoel is nog maar goed 2 maand in gebruik en daarvoor heeft die teveel gekost.