Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Net nog even gaan wandelen in het bos. Komt daar een kind van een jaar of 10 op de step voorbij. Hoor ik die plots zeggen "oh dat is *insert naam* van *insert naam van een buurjongetje van een jaar of 10*"

Blijkt dus dat onze 2,5-jarige op school bij de 10-jarigen rondhangt om te spelen :D alleen zitten die op een andere speelplaats, dus ik vraag me af wat daar gaande is :D

Net nog even gaan wandelen in het bos. Komt daar een kind van een jaar of 10 op de step voorbij. Hoor ik die plots zeggen "oh dat is *insert naam* van *insert naam van een buurjongetje van een jaar of 10*"

Blijkt dus dat onze 2,5-jarige op school bij de 10-jarigen rondhangt om te spelen :D alleen zitten die op een andere speelplaats, dus ik vraag me af wat daar gaande is :D
Bij ons waren de kindjes van het laatste jaar Peter/meter van de eerstejaars. In het eerste jaar viel dat bij ons dus ook veel voor 😅

Meneertje is nu 5 weken en de kleertjes in maat 56 kunnen al weggezet worden want daar geraakt hij al niet meer in. Intussen krijgt hij al 2 weken enkel moedermelk.
Ik heb de indruk dat hij zich precies verveelt dus heb een Lovevery box besteld, ben benieuwd.

HP of Lotr kunt ge nu niet echt vergelijken e.

Mijn zoontje van 6 wilt Jurassic Parc zien, ik was 7 toen ik die heb gezien (zoals zovele van mijn leeftijdsgenoten) maar is toch ook wat te vroeg vind ik.

hier op 3 jaar gezien :unsure:
broer had die op cassette gekregen voor kerstmis ofzo
uiteindelijk is alles goed gekomen en heb ik een grote voorliefde voor dino's :unsure:

vraag aan de ouders hier aangezien ik binnenkort met vrienden op weekend zou gaan met baby erbij van enkele maanden. Verblijven jullie in hotels ofzo met baby in een meeneembedje? Geeft dat niet teveel problemen voor omliggende kamers qua geluid (als baby huilt etc)?

Laatst bewerkt:
vraag aan de ouders hier aangezien ik binnenkort op weekend zou gaan met baby van enkele maanden. Verblijven jullie in hotels ofzo met baby in een meeneembedje? Geeft dat niet teveel problemen voor omliggende kamers qua gelui (als baby huilt etc)?
Ken je kind vooral zeker? Heb je een brandweeralarm mee? Of eentje die 3minuten lastig is en je niet meer hoort zodra er een speen of tepel in wordt gestoken...
Tot 9 maanden sliep die in de mand van de buggy als we op hotel gingen, die haalde ik eraf en zette naast bed op de grond. Of ze sliep tussen ons in in bed.

deden wij ook tot ze 1 jaar was. (het is een kleine)
Nu hebben we zo een reisbedje.
Al vrees ik dat als we binnenkort op weekend zijn ze vooral bij ons in bed zal liggen

Gisteren was een zware avond/nacht.
Rond 21.30 haar willen wegleggen (ze sliep al tegen 20.30 ofzo)
Werd ze natuurlijk wakker, en niet meer willen slapen.
Dan maar allemaal samen gaan slapen in ons bed.
Ze bleef maar jammeren.
Uiteindelijk ben ik met haar naar beneden gegaan.
Heb er tot 1u gezeten.
Extra flesje gegeven en uiteindelijk in slaap gevallen.
Vannacht ook veel wakker geweest

kak nacht dus :p

hier op 3 jaar gezien :unsure:
broer had die op cassette gekregen voor kerstmis ofzo
uiteindelijk is alles goed gekomen en heb ik een grote voorliefde voor dino's :unsure:

vraag aan de ouders hier aangezien ik binnenkort met vrienden op weekend zou gaan met baby erbij van enkele maanden. Verblijven jullie in hotels ofzo met baby in een meeneembedje? Geeft dat niet teveel problemen voor omliggende kamers qua geluid (als baby huilt etc)?
De onze had graag ruimte om te bewegen en in slaap te vallen dus dat was vrij snel zo'n reisbedje. Toen ze 11 maanden was zo ook op hotel geweest in Mexico.

Ik zou vooral omgekeerd denken: is de slaapplaats nu stil en donker vergeleken met een random hotelkamer?

In de nacht van 12 op 13 oktober plots mijn vrouw haar water gebroken, welliswaar 3 weken te vroeg maar 13 oktober om 16u27 is de spruit eruit gefloept! Sinds gisteren thuis.

So far so good. Beetje aanpassen uiteraard maar ik vind het nog redelijk meevallen tot dusver. Had het erger verwacht maar ze slaapt goed door, enkel 's avonds doet ze wat lastiger maar absoluut geen hysterisch gekrijs. Gewoon wat lawaai maken en ze stopt vrij snel als je ze pakt dus mogen niet klagen :)

Dochter zit in het eerste leerjaar. Ik vond het al veel te snel gaan, maar 't gaat precies nog sneller nu. Ze gaat heel graag naar school en het gaat vlot ook. Ze leert o.a. ook lezen.

Kreeg ik onlangs een berichtje dat ze getypt heeft op de telefoon van m'n vrouw: 'papa, ik mis je'.

STOP DE TIJD.

Laatst bewerkt:
Mijn dochter heeft nu een chromebook van het school 5de leerjaar.

Sinds dit weekend kan ze mails sturen. Al mail gehad dat ze vorig weekend haar beste weekend ooit was met haar verjaardag.

en haar eerste test mail was papa jij bent supeeeeeeeeeeeeeeeeeer raar :rofl:

We dachten dat onze dochter aan de betere hand was maar nu toch precies een herval. We gaan ze de rest van de week thuis houden... Mijn vriendin gaat vanaf vrijdag in zwangerschapsverlof, hopelijk is ze snel aan de betere hand want dit kunnen we echt wel missen in combinatie met de bevalling :crazy:

Eigenlijk is ze zeer vrolijk maar kan soms van die hoestaanvallen hebben en verslikken in de slijmpjes. Plus koorts... Maar alles komt altijd goed!

We dachten dat onze dochter aan de betere hand was maar nu toch precies een herval. We gaan ze de rest van de week thuis houden... Mijn vriendin gaat vanaf vrijdag in zwangerschapsverlof, hopelijk is ze snel aan de betere hand want dit kunnen we echt wel missen in combinatie met de bevalling :crazy:

Eigenlijk is ze zeer vrolijk maar kan soms van die hoestaanvallen hebben en verslikken in de slijmpjes. Plus koorts... Maar alles komt altijd goed!
Heel veel sterkte en succes! 🤞

HP of Lotr kunt ge nu niet echt vergelijken e.

Mijn zoontje van 6 wilt Jurassic Parc zien, ik was 7 toen ik die heb gezien (zoals zovele van mijn leeftijdsgenoten) maar is toch ook wat te vroeg vind ik.
Hier hebben ze vorig jaar Jurassic World gezien waren toen 8 - 6 - 4 en 2. Alles op voorhand uitgelegd dat het niet echt is en dat er niets gebeurd met de kinderen in de film.

Hebben de film zonder problemen uitgekeken, geen nachtmerries achteraf, hebben zelfs de hele reeks bekeken.

Iets later een smurfenfilm gekeken,waarbij ze alle 4 hebben liggen wenen omdat er ergens een konijn doodgaat,....

Hier hebben ze vorig jaar Jurassic World gezien waren toen 8 - 6 - 4 en 2. Alles op voorhand uitgelegd dat het niet echt is en dat er niets gebeurd met de kinderen in de film.

Hebben de film zonder problemen uitgekeken, geen nachtmerries achteraf, hebben zelfs de hele reeks bekeken.

Iets later een smurfenfilm gekeken,waarbij ze alle 4 hebben liggen wenen omdat er ergens een konijn doodgaat,....
En dat schaap dan!!!! Of is het een geit?

Terug
Bovenaan