Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Feestje!

Ik kan al niemand meer gezondheid wensen zonder dat zich dat in mn hoofd begint af te spelen.

Jokie & Jet van hetzelfde.
Weken heeft dat in mn kop gezeten.

van deze zever gelukkig kunnen omschakelen naar

edit: geen idee waarom het in't Duits staat :unsure:

Hoe gaan jullie om met schermtijd? Onze zoon van 8 maanden oud kijkt als wij kijken heel erg mee met de TV. We denken dat dit niet zo goed is voor hem, dus proberen het te beperken. Maar van zodra er een scherm (ook bv. gsm) in de buurt is, dan draait hij in de gekste posities om toch maar te kunnen kijken.
Hier max 20 minuten per dag. En wij zetten de tv ook gewoon niet op als ze wakker is. Heeft ook een positieve invloed op volwassenen

Hier ook quasi geen tv voor haar (20 maanden nu), ze is er ook weinig in geïnteresseerd, als het al eens opstaat kijkt ze 5min en is ze alweer aan het spelen met andere dingen.

Hier heb ik prijs met keelpijn, dankzij mijn dochter die er blijkbaar sneller van af is. Zal morgen wel wat beter zijn, het ziekteverloop van mijn verkoudheden kent een vrij vast stramien.

Hier is de jongste sinds een aantal weken die uit het niets hoestaanvallen krijgt. Je kan daar een hele dag niets aan horen en plots heeft dan een hele tijd zo een kriebelhoesje. Bij de logo had hij er onlangs ook last van, heb in de opvang ook een klasgenootje gezien deze week die zei dat hij veel had gehoest die dag. Probeer het dan maar gestopt te krijgen als het begint, deze nacht is het ook nog eens opgekomen. Dokter vermoed dat het door allergie komt. Hebben wat voorgeschreven gekregen tegen allergie, en het is wel beter maar zeker niet helemaal te onderdrukken daarmee. Ook moeilijk natuurlijk als je niet weet waar exact hij op reageert. Zouden eens verder moeten gaan om te kijken waarvoor hij allergisch is.

Terug
Bovenaan