Put_met_keren
Active member
Hier is de school om 15u20 gedaan en ze beginnen om 8u40. Vanaf 20 na 8 en tot 15u35 is er opvang door de leerkrachten. De voor- en naschoolse opvang is extern en kost vanaf dit schooljaar 1,45€ per begonnen uur. Vorig schooljaar was het 1,35€ maar zo hebben we dat dus eens moeten betalen voor 1 minuut! Op de detail van de factuur stond er dus effectief 08.19 tot 08.20
Da’s nu wel iets waar we op gaan letten dit schooljaar. In de praktijk zal het erop neerkomen dat ik hem naar school breng hoewel het op de baan naar kantoor ligt voor mijn man. Maar hij heeft geen glijdende uren en moet om 8u30 beginnen, als hij ons zoontje brengt, vertrekt hij om 8u en is de kleine op school tussen 10 en kwart na 8. Maar zo tikt dat wel aan, telkens bijna 1,5 euro.
Op woensdag is de school al gedaan om 11u35. Dan is er geen opvang op school maar gaan ze met een busje naar de centrale opvang.
De baby zit intussen aan zijn 3e wendagje in de opvang. De voorbije 2 dagen is hij telkens een uurtje of 2 geweest. Vandaag zal het 3u zijn. Het is een groepsopvang met max. 18 kinderen gerund door een koppel en ik vind dat wel druk voor de kleine man
Benieuwd hoe moe hij straks gaat zijn als ik hem ga halen.
Da’s nu wel iets waar we op gaan letten dit schooljaar. In de praktijk zal het erop neerkomen dat ik hem naar school breng hoewel het op de baan naar kantoor ligt voor mijn man. Maar hij heeft geen glijdende uren en moet om 8u30 beginnen, als hij ons zoontje brengt, vertrekt hij om 8u en is de kleine op school tussen 10 en kwart na 8. Maar zo tikt dat wel aan, telkens bijna 1,5 euro.Op woensdag is de school al gedaan om 11u35. Dan is er geen opvang op school maar gaan ze met een busje naar de centrale opvang.
De baby zit intussen aan zijn 3e wendagje in de opvang. De voorbije 2 dagen is hij telkens een uurtje of 2 geweest. Vandaag zal het 3u zijn. Het is een groepsopvang met max. 18 kinderen gerund door een koppel en ik vind dat wel druk voor de kleine man
Benieuwd hoe moe hij straks gaat zijn als ik hem ga halen.
Nog steeds goedkoper dan een crèche of privé-opvang natuurlijk.
het stoeltje was wel vooraan de fiets dus dan kon ik dat wat makkelijker bedienen. En dan reserve kleren voor op de destinatie.