Vandaag ook weer een mijlpaal. Ze begint nu stilletjes aan alleen te lopen. Ze deed wel al een paar stapjes alleen, maar heel voorzichtig en vooral tussen mama en papa. Net bij mijn ouders leek ze veel verder en meer random te lopen. Uiteraard met een grote lach. Weer super trots op dat klein ondeugd
.
Soms mag ze ook zelf met de lepel eten en vandaag was ze ook de pop met de lepel eten aan het geven
. En het leukste is dat ze mij nu ook terug plaagt. Ik neem soms iets af van haar en doe alsof ik het terug geef, om het dan uiteindelijk terug te trekken. Nu komt ze soms met haar knuffel naar mij, om dan op het laatste ook terug te trekken. Of met een grote lach richting mij te lopen en als ik dan klaar ga staan om haar te pakken, gewoonweg terug draaien en mij te laten staan
.
.Soms mag ze ook zelf met de lepel eten en vandaag was ze ook de pop met de lepel eten aan het geven
. En het leukste is dat ze mij nu ook terug plaagt. Ik neem soms iets af van haar en doe alsof ik het terug geef, om het dan uiteindelijk terug te trekken. Nu komt ze soms met haar knuffel naar mij, om dan op het laatste ook terug te trekken. Of met een grote lach richting mij te lopen en als ik dan klaar ga staan om haar te pakken, gewoonweg terug draaien en mij te laten staan
.
39c koorts/hoesten/beginnend ruis op de longen.
gelukkig net vandaag een dag sollicitatieverlof dus komt goed uit...
). Maar als je inderdaad rekent aan 2 dagen Efteling inkom voor x-personen dan valt die overnachting op zich nog wel redelijk mee. Wij hebben toen ook de berekening gemaakt en het is natuurlijk niet goedkoop maar al bij al toch een correcte prijs als je alles meerekent. Er lopen daar ook verkleedde sprookjesfiguren rond en er komt daar 's avonds 1 rond een Slaapwel-verhaaltje vertellen. Qua sfeer is het ook wel leuk.