anonymousMF
Well-known member
Indien een deftige loopfiets, op de loopfiets verder doen en af en toe eens proberen. 3 jaar is nog jong he. Op bepaald moment maken ze de klik wel. Op een fiets met zijwieltjes moeten ze geen moeite meer doen qua evenwicht. Maar dat is mijn bescheiden mening
Toen onze oudste net 3 was geworden hadden we ook eens een aantal keer geprobeerd maar was duidelijk nog te vroeg. Een half jaar later de fietst nog eens van stal gehaald, we gingen de eerste straat in en ik liet los na 20 meter en het was al in orde. Mijn jongste wordt volgende week 3, maar die heeft totaal geen interesse in trappers ook (we hebben zo'n speelgoed tractortje en een gocart bij schoonouders, maar weigert die dingen te gebruiken ). We gaan bij hem ook nog wat afwachten om fietsen te stimuleren.
Goh ja, maar waarom niet een maandje of 2 met trappers en die dan terug wegdoen ?
Het is niet dat hij inneens compleet gaat vergeten wat evenwicht is denkik.
Maar hij wou ook perse nu de fiets met trappers want zijn beste vriendje heeft dat ook.
Hij had ons verkeerd begrepen want we hebben een elektrische bakfiets gekocht waar we altijd naar verwezen als 'nieuwe fiets'. Maar hij begreep dus dat hij ook een nieuwe fiets ging krijgen. Dus toen die eindelijk geleverd was en hij zag hem zei hij 'leuk, en waar is die van mij
?'Hij bleef dat maar opbrengen meerdere dagen dus dan zijn we naar de decathlon gegaan om eentje voor hem te kopen

Als de baby nu zou komen dan ben ik zelfs niet in staat om hem vast te houden. Woensdag vervolgonderzoek.
misschien niet slecht, we moeten inderdaad eens werk beginnen maken van de "inventaris" qua kledij (rompertjes, slaapzakken, etc.) plus ook stilletjes aan kijken om het park terug te zetten. Het is natuurlijk nog eventjes (eind oktober) 

De oorzaak zou hormonaal zijn en onder invloed van het rekken van ligamenten etc.
Last resort zou infiltraties met cortisone zijn maar dat is voor mij geen optie met de borstvoeding. Ik hoop dat het bij jou wél vlotter geneest
Had online ook al gelezen dat het tot een jaar kan duren vooraleer het verdwijnt.