TheLoveBelow
Active member
Welke babyfoon zouden jullie adviseren? Iemand ervaring met deze? https://www.dreambaby.be/e/nl/db/ph...ZJK3q6bm4QnLMoHI4n-kRJ5DFE4dPM98aAo3cEALw_wcB
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij hebben gewoon zo een goedkope van Phlips, zonder beeld, en dat ding doet al jaren prima zijn werk.Welke babyfoon zouden jullie adviseren? Iemand ervaring met deze? https://www.dreambaby.be/e/nl/db/ph...ZJK3q6bm4QnLMoHI4n-kRJ5DFE4dPM98aAo3cEALw_wcB

Hier hadden we er één liggen, maar nooit gebruikt.Hier zelfs gene, open plan huis en alle deuren open. Ik ken mezelf, anders zou ik geneigd zijn continu en overbeschermend op dat scherm gefixeerd zijn...
Zo ene met scherm zou ik veel teveel Paranormal activity-vibes van krijgen...Ze durft in alle stilte achteraan in bed zitten of staan.

Da's een "angst" die je moet overwinnen, maar zoals je zelf schrijft, kan er niet veel mis gebeuren, hé. Als je twijfelt, doe het de eerste keer overdag en terwijl je in de praktijk vlakbij bent (bvb gewoon even terrasje gaan doen). Zal al wat schelen voor je gemoedsrust.wij ook een Avent met scherm. geen klagen van.
Ik heb ook een ander vraagje: Hoe doen jullie het met 'vreemde' babysits? we hebben het afgelopen jaar geluk gehad dat onze familie altijd op ons zoontje kon passen, maar deze zomer hebben een aantal keer niemand gevonden.
We hebben nu een eerste keer een babysit via de gezinsbond, en mijn vriendin heeft het heel moeilijk om 'vreemde mensen' voor ons zoontje te laten zorgen.
Op zich kan er niet veel mis gaan heb ik het gevoel ( want het takenpakket is: 45m-1h kijken naar de zoon binst dat hij in zijn park zit, flesje geven, in bed steken), maar ik begin mij er nu toch ook zorgen over te maken...
Hier stond vorige week in de auto het liedje van Nijntje op.Ergens "jammer" dat je kind vroeg of laat woorden correct gaat uitsprekensoms is het echt koddig
varken is bv. barken
tijdens het aerosolen kijken we soms BabyTV. Ik vroeg haar om "Walter en dude" na te zeggen - "Waldabadoe!"

Hier nog nooit moeten gebruiken maar op fb verschijnt regelmatig die vraag wel eens. Polsen naar referenties daar lijkt me niet zo vreemd, en zo wisten we ook dat 1 van de verzorgsters van de crèche bvb babysit in het weekend ook. Dan ben je toch iets geruster dan met een 16-jarige bvb.wij ook een Avent met scherm. geen klagen van.
Ik heb ook een ander vraagje: Hoe doen jullie het met 'vreemde' babysits? we hebben het afgelopen jaar geluk gehad dat onze familie altijd op ons zoontje kon passen, maar deze zomer hebben een aantal keer niemand gevonden.
We hebben nu een eerste keer een babysit via de gezinsbond, en mijn vriendin heeft het heel moeilijk om 'vreemde mensen' voor ons zoontje te laten zorgen.
Op zich kan er niet veel mis gaan heb ik het gevoel ( want het takenpakket is: 45m-1h kijken naar de zoon binst dat hij in zijn park zit, flesje geven, in bed steken), maar ik begin mij er nu toch ook zorgen over te maken...