Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Als dat zo'n luvion is, die is zo fout als maar kan zijn. Dat ding zelf wordt (heel) warm en die sensor zit daar gewoon in...
Momenteel via de Luvion 25 graden, volgens de airco 22 graden.

En 's avonds loopt dat verschil nog op.
Inderdaad een Luvion. Leek mij ook niet helemaal te kloppen. Al liggen de slaapkamers op het zuiden.

Als dat zo'n luvion is, die is zo fout als maar kan zijn. Dat ding zelf wordt (heel) warm en die sensor zit daar gewoon in...
Momenteel via de Luvion 25 graden, volgens de airco 22 graden.

En 's avonds loopt dat verschil nog op.
Ook een Luvion en al van deze winter overtuigd dat die inderdaad serieus overschat.

Wij zetten die een paar uur voor het slapen op.
Kinderkamer gaat wel uit na dat hij in bed ligt.
Tegen de ochtend wel 24 graden. Anders is het overdag 26 boven.

Op onze slpk stel ik timer in dzt hij na een uur uitvalt. Staan beide op 20. Beneden ist 23 graden, met schuifraam die veel opengaat.

De reden gevonden van koorts en kots? Aan de slachtoffers van gisteren?
De hitte zal er wel voor veel tussenzitten. Je hoeft daarom nog niet in de zon te komen. Dat heeft vaak een impact, is ook bij oudere mensen zo.

Lijkt me inderdaad de hitte. Een pet doet 0,0 tegen de warmte als er voor de rest nog veel zon op de huid schijnt.
Hier gisteren onder de parasol gespeeld en even in de volle zon, maar niet lang. 2-3 uurtjes buiten in totaal en dan terug binnen. En vooral drinken drinken drinken.

Lijkt me inderdaad de hitte. Een pet doet 0,0 tegen de warmte als er voor de rest nog veel zon op de huid schijnt.
Hier gisteren onder de parasol gespeeld en even in de volle zon, maar niet lang. 2-3 uurtjes buiten in totaal en dan terug binnen. En vooral drinken drinken drinken.
Klopt, zonnesteek is een gevolg van zonnestralen op uw huid, niet op het hoofd.
Heb er vorige week zelf last van gehad, en ik had nochtans veel gedronken en er extra op gelet. Maar het mocht niet baten...

Hier nu altijd onder parasol, veel zonnecrème (factor 50), ... We hebben hier alledrie een heel gevoelige huid, en ik wil mijn dochter echt niet aandoen hoe een fel verbrande huid aanvoelt.

Mijn dochter heeft zitten spelen met water en gekleurd papier. Resultaat: volledig blauwe handen, en we krijgen het niet weg. Iemand een idee?

Hoe staan jullie tegenover fotos van je kind op bv. social media? (Via school, crèche etc)

Er is hier in een museum een nieuw aanbod voor babys, peuters en kleuters. Onze dochter mag samen met 9 andere kindjes uit de crèche dit als eerste gaan "uitproberen" dus ook met de vraag of er fotos mogen worden genomen ter promotie, etc.

Ikzelf heb er niet echt problemen mee tbh

Vroeger was ik daar strenger in maar als het in de juiste context is/op voorhand wordt gevraagd al bij al ok

Hoe staan jullie tegenover fotos van je kind op bv. social media? (Via school, crèche etc)

Er is hier in een museum een nieuw aanbod voor babys, peuters en kleuters. Onze dochter mag samen met 9 andere kindjes uit de crèche dit als eerste gaan "uitproberen" dus ook met de vraag of er fotos mogen worden genomen ter promotie, etc.

Ikzelf heb er niet echt problemen mee tbh

Vroeger was ik daar strenger in maar als het in de juiste context is/op voorhand wordt gevraagd al bij al ok
Op echt publieke pagina's online ben ik daar minder voor te vinden.

Net naar de dokter van wacht gegaan omdat haar koorts niet wou zakken. Was niet voor niks. Blijkbaar dubbele oorontsteking.

Terug
Bovenaan