Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je dat makkelijk testen? Als we dat bv eens proberen van een vriend die dat al liggen heeft. Of duurt dat even voor je weet wat je kind wilt?Wel, wij hebben ook de ergobaby 360, maar de dochter moet daar niks van hebben. Wij gebruiken nu een draagdoek, en dat werkt toch beter.
Heb je daar dan ook die recaro buggy bij genomen of past dat ook op andere merken?Wij hebben trouwens deze autostoel:
Zero.1 Elite i-Size - RECARO Kids
www.recaro-kids.nl
Maxi-Cosi en autostoel in 1, de Maxi-Cosi is uitneembaar en je kan die ook draaien. Tot nu toe heel tevreden van.
.
. Aangezien ik een half jaar geen auto had, moest ik veel te voet doen en vond ik vlot rijden essentieel!Goh, die draagzak is iets waar ze aan moeten wennen, dus dat is moeilijk om eens snel te testen. Draagdoek kan je wel weinig verkeerd mee doen, zowat alle baby's vinden dat goed.Kan je dat makkelijk testen? Als we dat bv eens proberen van een vriend die dat al liggen heeft. Of duurt dat even voor je weet wat je kind wilt?
Heb je daar dan ook die recaro buggy bij genomen of past dat ook op andere merken?
Trouwens advies ivm buggies?
Ik vind die van Joolz bijvoorbeeld zeer mooi en op het eerste zicht ook zeer praktisch, maar ik vind ze precies niet zo makkelijk voor op te plooien. Er zit namelijk geen lock op, dus als je die verkeerd oppakt plooit die helemaal open en zou dat nogal voor veel beschadigingen kunnen zorgen lijkt me.
. Dus eigenlijk hebben wij 2 sets adapters om dat ding op de buggy te krijgen (maar die hangen nu gewoon aan elkaar, het valt beter mee dan het klinkt).ivm 2dehandse aankopen: Facebook is your man....Wat is uw regio?Zijn er goede forums voor advies omtrent baby spullen, welke handig zijn en welke niet? Er is echt zo veel aanbod van alles.
En hier is er enkel dit topic. Iemand heeft dit al eens proberen op te starten hier, maar dat verdwijnt dan ook weer in de zoveelste pagina van deze thread.
De ervaringen die ik hoor komen ook niet altijd overeen met wat de consumentenbond en testaankoop aanbevelen, dus dat maakt de zoektocht nog een stuk moeilijker.
Ik heb mij er trouwens al over gezet dat je overal qua prijs serieus in het zak gezet wordt. Amai, welke hoofdprijzen er voor simpele zaken gevraagd wordenik vermoed dat we zeer veel tweedehands gaan kopen.

"
Sorry voor het lachen, maar dat is dus EXACT de reden waarom ik geen "tussenfase" wou op de slaapwekker!Tweede nacht met die pinguïn slaaptrainer...
Eerste nacht ging prima om zeven uur hadden we het ingesteld dat het lampje groen werd en dat ze ons mocht roepen. Om klokslag zeven uur werden we dan ruw maar correct uit onze zoete dromen gewekt door een vrolijk ge-mamaaaaaaaaaa- en papaaaaaaaa
Deze ochtend was het om half zeven:
"Mamaaaaaa, papaaaaa"
"Waddiser?"
"Pinguïn is geel"
"Ja schatteke, dat betekent dat de pinguïn bijna wakker gaat worden. De afspraak was dat als hij groen is, je ons mag roepen. Mama en ik gaan nog even slapen, maar jij mag al een boekje lezen ofzo"
"Nee, wilni slapen, melk!"
"Als de pinguïn groen is, dan mag je bij ons komen knuffelen en krijg je melk"
"Neeeheee, wilni slapen, wilni boekje. boehoehoehoe"
"En toch is het zo. Dodo."
Gevolg; een half uur krijsconcert tot het lampje op groen ging. Ik kan het me echt niet meer herinneren wat het betekent om nog langer dan zeven uur te slapen. En ze is nog te jong om zelf naar beneden te gaan en wat tv te kijken.![]()

Op 18 maand ook potje in de living, ze had er geen interesse in. Stickers beginnen geven om er gewoon op te gaan zitten. Eerst met kleren, dan zonder slip.Wanneer zijn jullie begonnen met potjes-training?
Buiten 1x kaka en pipi heeft onze dochter heel weinig interesse in haar potje. Haar potje staat centraal in de living maar ze geeft er geen aandacht aan. En we willen haar ook niet dwingen.

Absoluut, khoop dat er snel weer beurzen komen. Leve coronaEn tweedehands ook interessant: de beurzen van de gezinsbond. Hangt sterk af van regio en beurs tot beurs, maar daar hebben we koopjes gedaan
15 Anna boeken voor 10 euro gekocht bvb, later dan nog doorverkocht voor 25 euro![]()
Plezant van de creche.... Hier begon de creche er zelf mee op zijn anderhalf (gewenning ) maar het ging zo vlot dattem direct al meedeed, voor kaka ging het ook vlot. Alhoewel het nu plezanter is dat hij kaka doet opt groot toilet direct.Op 18 maand ook potje in de living, ze had er geen interesse in. Stickers beginnen geven om er gewoon op te gaan zitten. Eerst met kleren, dan zonder slip.
Eens ze op het potje zitten leuk vond, enkel rokje en kousen aan om thuis rond te lopen. Eerst liet ze het overal lopen, gaandeweg begon ze al plassend naar het potje te rennen. Als er zelfs maar 2 druppels in lagen: sticker! Dit proces heeft ongeveer 3 maand geduurd. Het heeft allemaal samen veel te lang geduurd eer ze volledig Dagzindelijk was (8 maanden) maar dat komt omdat de crèche er ook totaal niet wou aan meewerken. Had ze 'n luier aan, plaste ze in de luier. Op de crèche mocht ze niet rondlopen zonder luier "want ze was nog niet zindelijk' tja.... Eerste dag van de corona Lockdown en madam was proper.
Ze heeft wel nooit" op vaste momenten" op het potje willen zitten. Om het uur eens vragen of ze niet moest gaan kon wel, maar ze ging er enkel op gaan zitten als ze zelf wilde.
Kaka heeft veel langer geduurd maar dat is normaal. Dat hield ze echt op tot ze een luier om kreeg voor haar dutje of ging ze stiekem in een hoekje gaan staan![]()

Hier zetten ze ze op vaste tijden mee op het potje maar dan deed ze natuurlijk niets want ze plast enkel als ze ZELF moest gaan, niet als ze at random op de pot werd gezet.Plezant van de creche.... Hier begon de creche er zelf mee op zijn anderhalf (gewenning ) maar het ging zo vlot dattem direct al meedeed, voor kaka ging het ook vlot. Alhoewel het nu plezanter is dat hij kaka doet opt groot toilet direct.
Dochtertje van mijn schoonzus had hetzelfde, deed alleen kaka in een pamper en ergens apart. Heeft ook een tijd nodig gehad.

Maar dan wel weer goed dat de Lockdown kwam en ze na 2 maand perfect zindelijk terug kon gaan