Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En, gelukt?Weer ruim te laat begonnen om playmobil voor verjaardag dochter in elkaar te steken. Ik heb nog efkes werk. Gelukkig maakt die lach morgen alles weer goed, maar nu ist vloeken![]()
Waarom steel je het niet samen in elkaar. Doubles the fun.Weer ruim te laat begonnen om playmobil voor verjaardag dochter in elkaar te steken. Ik heb nog efkes werk. Gelukkig maakt die lach morgen alles weer goed, maar nu ist vloeken![]()
Als ik me niet vergis is dat een ambetante diarree die ze ervan kunnen oplopen. Dus een paar wasmachines extra.We komen er nu achter dat we het vaccin tegen het rotavirus niet hebben toe laten dienen (is optioneel). Onze dochter is nu bijna 11 maanden, dus we zijn al lang voorbij de 26 wekendrempel. Nadien wordt dat niet meer toegediend. Is dit iets om ons zorgen over te maken?
Vaccinatie moet voor 6 maanden gebeuren.We komen er nu achter dat we het vaccin tegen het rotavirus niet hebben toe laten dienen (is optioneel). Onze dochter is nu bijna 11 maanden, dus we zijn al lang voorbij de 26 wekendrempel. Nadien wordt dat niet meer toegediend. Is dit iets om ons zorgen over te maken?
) 

) 
. Veel gesleur, gedraag en dan was de eerste dag de melkproductie van mijn vriendin opeens gestopt waardoor de baby dus niet genoeg eten.

Mijn dochter is na 3.5j eindelijk onder de douche gegaan met mij! 

ik vermoed dat we zeer veel tweedehands gaan kopen.
1) koop geen kleren op voorhand behalve een paar bodies van maat 50 eventueel. Ook geen kleding op de geboortelijst.Zijn er goede forums voor advies omtrent baby spullen, welke handig zijn en welke niet? Er is echt zo veel aanbod van alles.
En hier is er enkel dit topic. Iemand heeft dit al eens proberen op te starten hier, maar dat verdwijnt dan ook weer in de zoveelste pagina van deze thread.
De ervaringen die ik hoor komen ook niet altijd overeen met wat de consumentenbond en testaankoop aanbevelen, dus dat maakt de zoektocht nog een stuk moeilijker.
Ik heb mij er trouwens al over gezet dat je overal qua prijs serieus in het zak gezet wordt. Amai, welke hoofdprijzen er voor simpele zaken gevraagd wordenik vermoed dat we zeer veel tweedehands gaan kopen.
) of de ligmand van de buggy.Wel, wij hebben ook de ergobaby 360, maar de dochter moet daar niks van hebben. Wij gebruiken nu een draagdoek, en dat werkt toch beter.Ikzelf vind maxicosi's complete ondingen! De eerste 6 maand er wel eentje gebruikt, dan de milofix gekocht voor in de auto. Had ik die eerder ontdekt, had ik nooit een maxi cosi gekocht. Dus de milofix vind ik top! Uit de auto gebruikte ik de draagzak (ergobaby 360) of de ligmand van de buggy.