Visenya
Well-known member
Hier heeft ze ook een vriendje in de klas, heb ze een keer mogen afzetten toen hij er al was en dat de juf zelf zei van 'Zie hij is er al.'. Dan stonden die met twee ze wat van de ene voet naar de andere te dansen gewoon omdat ze zo blij waren om elkaar te zien (dochter was een paar dagen afwezig geweest) en toen ik er iets van zei tegen de juf bij het afhalen, zei ze nog dat ze daar hand in hand gestaan hebben.Ik blijf het toch hilarisch vinden die kleintjes
Mijn dochter heeft een vriendinnetje in de klas, waar ze heel goed mee overeenkomt, Oddetje, ze kan er niet over zwijgen, en blijkbaar omgekeerd ook. (Ben ik blij om, want meestal speelt ze gewoon liefst alleen, ze is 3)
Maar deze morgen zet ik ze af, en zien ze elkaar, dus ik zeg, ah kijk daar staat Odette, ga er maar bij staan. Zij er naartoe, en dan staan ze zo gewoon beetje ongemakkelijk naast elkaar, te kijken naar mij van...ja en nu?![]()
Heel blij voor haar dat ze een mateke heeft.
Vaak kwam een verzorger van de oudere kindjes wat helpen om de andere jongste kinderen wat in de gaten te houden (bij ons waren er drie verzorgers voor twee leefgroepen, vaak met twee voor de jongste helft van de kindjes).
). Als ik zie hoe erg het gesteld met de talenkennis van de pubers in het middelbaar ook, ouch.
. Hij heeft ook gewoon mega veel interesse in wat zijn grote broer doet en wil dat ook allemaal kunnen. Weinig stoppen aan.