Nacht 1 zonder tutje bij de oudste (3 jaar).
Ze had zelf haar laatste tut in de vuilbak gegooid om 6u. Toen het tijd was om te gaan slapen rond half 8, begon het haar te dagen dat het voor echt was dit keer. Dat er geen tutje meer was. Mijn hart brak wel een beetje. Maar we hebben volhard. Nog eens uitgelegd dat het niet is om haar iets af te pakken, maar dat het is om haar tandjes te beschermen. Dat ze wel al haar knuffels nog heeft om te slapen. Wenen, huilen, brullen. Niet normaal. Ze wilde in ons bed liggen en zijn effectief met zijn allen om 8u gaan slapen
Nog een uur liggen snikken (en een aantal keer naar beneden naar de vuilbak gelopen) alvorens ze in slaap viel. Dan nog een huilintermezzo van 2u tot 3u 's nachts, waarbij de jongste ook wakker geworden was. Daarna wel goed geslapen tot 7u.
Dus al bij al cava nog. Op naar nacht 2.
Opmerkelijk wel hoe blij en actief ze was deze morgen zonder tut. Een heel andere ochtend als normaal.
Ik ga normaal pas slapen tussen 12 en 2u, dus lijkt alsof ik 2 dagen geslapen heb
Ook wel eens tof.
Ze had zelf haar laatste tut in de vuilbak gegooid om 6u. Toen het tijd was om te gaan slapen rond half 8, begon het haar te dagen dat het voor echt was dit keer. Dat er geen tutje meer was. Mijn hart brak wel een beetje. Maar we hebben volhard. Nog eens uitgelegd dat het niet is om haar iets af te pakken, maar dat het is om haar tandjes te beschermen. Dat ze wel al haar knuffels nog heeft om te slapen. Wenen, huilen, brullen. Niet normaal. Ze wilde in ons bed liggen en zijn effectief met zijn allen om 8u gaan slapen
Nog een uur liggen snikken (en een aantal keer naar beneden naar de vuilbak gelopen) alvorens ze in slaap viel. Dan nog een huilintermezzo van 2u tot 3u 's nachts, waarbij de jongste ook wakker geworden was. Daarna wel goed geslapen tot 7u. Dus al bij al cava nog. Op naar nacht 2.
Opmerkelijk wel hoe blij en actief ze was deze morgen zonder tut. Een heel andere ochtend als normaal.
Ik ga normaal pas slapen tussen 12 en 2u, dus lijkt alsof ik 2 dagen geslapen heb
Ook wel eens tof.

. Geen enkel huis, geen enkele auto, geen enkele hotelkamer past.
. Die eicelletjes wilden zich niet splitsen, jammer genoeg (maar mss best voor mijn vrouw).
tegelijk.