Geloof mij, het is hier ook een serieuze planning. Want het is een klein halfuur rijden enkel naar dat zwembad (in het zwembad van onze gemeente mag er ook geen privé lessen gegeven worden), mijn vrouw is altijd gaan werken in de avond op die weekdag en ik ben er ook niet altijd. Het is hier ook altijd een planning wie/wat/hoe. Qua prijs valt het nog mee, de groepslessen waren 90 euro voor 10 lessen (40min, in realiteit minder), bij deze leraar betalen we 12,50 EUR voor 30min effectieve les.
Het is even een zure appel waar we door moeten, maar het gaat veel sneller gedaan zijn dan itt met die groepslessen waar hij maar verder ging aanmodderen. Dus qua prijs en moeite komen we zelfs nog beter uit. Ik ben enorm blij dat ik hem nu echt zie zwemmen en geen geprutst meer in het water, dat stelt mij al veel meer gerust. Ze moeten toch deftig leren zwemmen, en ergens anders kunnen ze het niet meer leren. Van mij zou hij mogen verder doen om ook bv. crawl aan te leren erna, maar ik denk niet dat hij daar zelf met akkoord gaat