Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is de leeftijd? Want mijn dochter van 3 heeft constant van die streken... Zondag zeker 10 minuten roepen tieren krijsen terwijl we op terugweg waren van schoolfeest te voet, omdat ze de rugzak (met onder andere een sony camera van veel te veel geld in) niet mocht dragenEr is hier een overreactie als ze haar goesting niet krijgt. Of het nu ligt aan wat moe'kes, honger, te veel prikkels of gewoon de leeftijd, 't is gewoon irritant om overbruld of gebleit te worden. Het is een 'buzzeke'.

19,5 maanden. Er zit veel karakter in en ik vermoed dat ze al wat in haar peuterpubertijd zit.Wat is de leeftijd? Want mijn dochter van 3 heeft constant van die streken... Zondag zeker 10 minuten roepen tieren krijsen terwijl we op terugweg waren van schoolfeest te voet, omdat ze de rugzak (met onder andere een sony camera van veel te veel geld in) niet mocht dragen![]()

Kzou zeggen het betert, maar heb het nog niet ondervonden hier19,5 maanden. Er zit veel karakter in en ik vermoed dat ze al wat in haar peuterpubertijd zit.![]()
dochter van 5 is tegenovergestelde, als ze niet moe is
). Ook probeert ze ons soms na te doen, wat natuurlijk niet helemaal lukt, maar daardoor net leuk is. Vorige week is ze ook voor het eerst zelfstandig recht gaan staan.
.
.Tantrums, onze kleinste heeft dat ook vaak/snel.Er is hier een overreactie als ze haar goesting niet krijgt. Of het nu ligt aan wat moe'kes, honger, te veel prikkels of gewoon de leeftijd, 't is gewoon irritant om overbruld of gebleit te worden. Het is een 'buzzeke'.
The usual he... daarstraks hier drama omdat ze niet in bad wou, en 3 kwartier later drama omdat ze niet uit bad wou...Tantrums, onze kleinste heeft dat ook vaak/snel.
Hier is het nu als hij kwaad wordt: "IK GA NU WEG HE" en dan gaat hij ergens zitten kwaad naar buiten kijken.The usual he... daarstraks hier drama omdat ze niet in bad wou, en 3 kwartier later drama omdat ze niet uit bad wou...
"Ik wil uit de stoel!" .... "Ik wil niet uit de stoel!"The usual he... daarstraks hier drama omdat ze niet in bad wou, en 3 kwartier later drama omdat ze niet uit bad wou...
Onlangs schreef ik hier nog dat van die driftbuien amper voor vielen, ondertussen soms op dagelijkse basis en voor de meest banale dingen. Na the terrible three, the feisty fourTantrums, onze kleinste heeft dat ook vaak/snel.

En dan de five in overdrive?Onlangs schreef ik hier nog dat van die driftbuien amper voor vielen, ondertussen soms op dagelijkse basis en voor de meest banale dingen. Na the terrible three, the feisty four![]()
Dan zit ze voor op haar leeftijd denk ik, alles gaat in overdriveEn dan de five in overdrive?

https://www.nonpaints.com/nl/meguia...xmKjBi0TRElZY62_yw3FZhg-oGiJuzzBoC73sQAvD_BwEHier is eentje zot van schuim in bad.
Ik heb onlangs eens zo een fles badschuim gekocht van kneipp.
Maar dat werk minder goed dan mijn gewone douchegel en was vrij snel weg.
Iemand een tips , voor een zot schuimbad waarbij het ook even blijft en niet direct weg is ?

Supergoedkoop badschuim kopen.Iemand een tips , voor een zot schuimbad waarbij het ook even blijft en niet direct weg is ?