Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die ligt hier ook, maar nog niet echt interesse in gehad
Ja

modutoy.com
Hier wel een hit! Natuurlijk zijn wij ook wel plebs dat de namaakversie van 60€ kocht... Mss was dat 't geheim?5 keer met de Wobbel gespeeld (educatief duurzaam speelgoed van 120€, de premium versie met vilt en extra kussen maar even goed nog altijd een kromme plank voor yuppie wijven met te veel geld)
Staat nu in de weg in de garage. De krijswedstrijd verloor ik vorige maand maar ik blijk nu wel de morele winnaar. Joy.

Ik zie die dingen zelfs voor 30 euro staan. Als je er baby speelgoed van kan maken, met als bonus "educatief", kan je er natuurlijk heel veel geld voor vragen.Hier wel een hit! Natuurlijk zijn wij ook wel plebs dat de namaakversie van 60€ kocht... Mss was dat 't geheim?![]()
Kan iemand mij uitleggen wat de grote educatieve waarde is van een kromme plank? Ik zie prijzen tot boven de 200 euro.Ik zie die dingen zelfs voor 30 euro staan. Als je er baby speelgoed van kan maken, met als bonus "educatief", kan je er natuurlijk heel veel geld voor vragen.
Je leert al op jonge leeftijd dat je serieus kan afgezet wordenKan iemand mij uitleggen wat de grote educatieve waarde is van een kromme plank? Ik zie prijzen tot boven de 200 euro.

Eigenlijk is het niet educatief maar pedagogisch verantwoord. Omdat het verbeelding triggered en alles is beter dan ze voor de tv neer te poten ...Kan iemand mij uitleggen wat de grote educatieve waarde is van een kromme plank? Ik zie prijzen tot boven de 200 euro.
Feit blijft dat het duur is, net zoals grappat en grimms. Die ik natuurlijk ook netjes in huis heb.Eigenlijk is het niet educatief maar pedagogisch verantwoord. Omdat het verbeelding triggered en alles is beter dan ze voor de tv neer te poten ...

Dat is absoluut waar. Het staat hier ook vol met veel te duur verantwoord speelgoed...Feit blijft dat het duur is, net zoals grappat en grimms. Die ik natuurlijk ook netjes in huis heb.
Maar de dochter speelt dus meer met stenen die ze uit de tuin plukt (stapelen, sorteren, beschilderen) dan met de honderden euro's aan "verbeeldingsstimulerend" speelgoed.![]()
Het feit dat je het de moeite waard vindt om dit in dit topic te vermelden, doet me vermoeden dat je dit niet te vaak voor hebt gehad.Apocalyptische kakpamper. Fokking hell.

Ze is richting zindelijkheid aan het gaan maar ze riigt de accidentjes vandaag aan elkaar. Ik denk dat er wat broeit.Het feit dat je het de moeite waard vindt om dit in dit topic te vermelden, doet me vermoeden dat je dit niet te vaak voor hebt gehad.
Prijs jezelf gelukkig![]()
Hier pas de body's laten vallen als ze klaar was om zindelijk te zijn, wel een serieus wriemelgat hier.Net de eerste hemdjes en onderbroeken besteld voor dochterlief. Maar ik twijfel nog of ik niet bodies/rompertjes een maat groter moet voorzien. Ze heeft nu bodies van maat 80 en die zitten nog goed/ruim (van Hema en Name It, grote maten dus) en ik was van plan van zodra ze eruit gegroeid is/het weer wat warmer wordt, te wisselen. Maar nu twijfel ik dus. Hoe hebben jullie het aangepakt?
Net de eerste hemdjes en onderbroeken besteld voor dochterlief. Maar ik twijfel nog of ik niet bodies/rompertjes een maat groter moet voorzien. Ze heeft nu bodies van maat 80 en die zitten nog goed/ruim (van Hema en Name It, grote maten dus) en ik was van plan van zodra ze eruit gegroeid is/het weer wat warmer wordt, te wisselen. Maar nu twijfel ik dus. Hoe hebben jullie het aangepakt?

Daarvoor heeft ze haar slaapzak nog, en omdat ze nogal vaak wakker wordt met natte buik, een pyjama uit 1 stuk (moeten we niet over haar hoofd trekken). We vinden haar regelmatig volledig gedraaid, met haar hoofd aan het voeteinde. Wezzelgat ...Hier pas de body's laten vallen als ze klaar was om zindelijk te zijn, wel een serieus wriemelgat hier.
Toen ze dagzindelijk was, droeg ze dus 's nachts wel nog body's met lange mouwen in de herfst tot lente omdat ze anders met haar rug/buik half bloot lag.