Vandaag een dag gehad die volgens mij ( in ieder geval nu) niet echt zou voorvallen in België.
De kinderen zijn hier om 10 uur vertrokken ( 5 jaar oud) om bij de buren recht over ons te gaan vragen of de kinders willen spelen. Ok goed, 45 minuten later zijn ze terug " ze moeten naar x, maar dit ander meisje die een straat verder woont en waar we kunnen geraken door de haag van de eerder genoemde buren was hier ook en die heeft een konijn en mogen we naar daar?"
Ok zo gezegd zo gedaan, vriendin gaat me naar dat huis om op zijn minst een contact nummer van die ouders te hebben. Maar oh wacht dat kind van 5 is alleen thuis, dus geen goesting om de onze daar achter te laten.. maar geen probleem die vijfjarige mag komt naar ons.

Want ze heeft zo een gps, telefoon horloge ding. Die zit dan 2 uur bij ons, vriendin wandelt met haar terug waar blijkbaar haar papa thuis gekomen was.
Half uur daarna zit die kleine terug bij ons samen met nog 2 6 jarigen die we niet kennen en wie weet waar die wonen
Ze zijn rond 19:30 vertrokken.. ik hoop dat ze thuis geraakt zijn.
Edit: ik denk dat ik wat details vergeten ben. Punt is hier zijn vandaag 7 kinderen over de vloer geweest waarvan er zeker 2 waren die ik absoluut niet kan plaatsen en geen enkele ouder dan 7. En mijn kinderen zijn op minstens 4 locaties geweest, waarvan zeker 1 waar ik geen idee heb wie die mensen zijn