Maar er is wel een verschil tussen alcohol en caffeïne volgens mij, alleszins zie ik niet het grote probleem van sterk verdunde koffie zoals ze jou vroeger voorschotelden. Natuurlijk ja, veiliger om dat gewoon af te raden aangezien niemand dat op dezelfde manier maakt.In onze jonge tijd was het ook niet zo uitzonderlijk om op die leeftijd al eens mee tafelbier te drinken ook. Dat is ook iets dat je nu totaal niet meer zou doen. Gelukkig worden de mensen toch iets bewuster van wat ze hun kinderen allemaal binnen kappen ondertussen...
Ik merk het soms ook aan mijn eigen ouders, dan is er "ontbijt" voor iedereen en liggen er koffiekoeken als dessert in de ijskast. Neefje vraagt om nog een sandwich met beleg (geen idee meer wat, maar het was iets gezond), dan hoor ik mijn moeder zeggen "zou je dat wel doen, sebiet komt er misschien nog iets?". Ik zou nooit mijn kind afraden om iets gezond te eten omdat er nadien nog iets ongezond volgt... Dan gooi ik nog liever die koffiekoek weg (ook al ging dat helemaal niet moeten).
Sidenote: https://www.denotenshop.be/abrikozen-fruitbeleg-250-gram.html Klinkt gezond, want natuurlijk gezoet etc... Suikers, 31gr/100gr. Geen idee hoeveel er in normale confituur zit, maar ik vond dat best een absurde verhouding.
Nuja ik zou mijn kinderen ook niet opvoeden met vrije toegang tot de snoepkast en de cola in de frigo zoals ze bij mij hebben gedaan, maar ik vind wel dat zo'n koffiekoek eens per week moet kunnen. Het is niet of zo'n sandwich met beleg het toppunt is van een gezonde, evenwichtige maaltijd.

) om te lachen.
. Superschattig wel
.
(Uit nonchalance eerder dan iets anders)