Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je ziet die neefjes nu wel full-on in ‘yay nonkel’ modus. Dat is heus wel een dikke, oh, 3% minder op een gewone avond.De twee neefjes blijven vannacht slapen. Jawadde. Dat sommige mensen drie kinderen willen ... da's tof voor één avond, maar we geven ze graag terug af aan de ouders morgenvroeg.![]()
Nummerke 1, de oudste (5) nota bene, wandelde doodleuk onze kamer binnen rond 5u. "Hallo, ik ben wakker!". Mijn dochter rond 6u en de andere flippo ligt nog braaf te maffen. Het is zaterdag 6u17.De twee neefjes blijven vannacht slapen. Jawadde. Dat sommige mensen drie kinderen willen ... da's tof voor één avond, maar we geven ze graag terug af aan de ouders morgenvroeg.![]()
Laat me toe daar STERK aan te twijfelen als je ziet wat:En daar bent ge verkeerd. Die sporten zijn gebaseerd op het verkleinen van uw ego.
Bij mij paar weke terug, ook 3 jaar : "ej mug, fuck you"onze kleinste van net geen drie "wadafaaak" horen zeggen![]()
Klopt. Veel mensen freezen ook als ze eens in problemen komen, of een tik krijgen. Ik doe nu zelf al wat jaren karate en dat vind ik zowat het belangrijkste voordeel van een gevechtssport als je 'op straat' eens in problemen komt: je bent gewoon om op training wat slaag te krijgen en dan reageer je. Wat dat reageren is, dat maakt niet uit. Dat kan ook gaan lopen zijn, maar de schrik zal er minder snel in zitten. Door angst verstijf je en dan ben je een vogel voor de kat. Zelfs een goed getrainde karateka kan een pak slaag krijgen van een geoefend straatvechter, of gewoon door brute pech (een moment dat je niet oplet) KO geslagen worden. IRL draait het eerder om een gevecht te ontwijken, of gewoon gaan lopen (zeker als ze met meerdere zijn of een mes bovenhalen). Slim zijn, reageren. Vergeet de Bruce Lee films.En daar bent ge verkeerd. Die sporten zijn gebaseerd op het verkleinen van uw ego. Het aanbrengen van discipline, en het kweken van respect.
Heeft nu eens 0,0 te maken met andermans brein tot moes te slaan ze
De Dutch Expat Shop heeft er nogGrrr die appel bio rijstwafeltjes van hero baby zijn nergens meer te krijgen![]()

Idem! Zie je dat het bijna 5u is... En besef je dat het voor de mensen zonder kinderen nog geen 4u is.De klok verzetten en kleine kindjes
En natuurlijk nog met een moeilijk nacht en vroeger wakker worden dan anders erbij

Peuterbed + potje ernaast!Mijn dochter heeft ne loophole gevonden in hare slaapwekker, ze roept gewoon 'ik moet pipi doen' en dan kan ik niet anders dan opstaan![]()

)Ze kan perfect zelf uit bed en naar de badkamer maar ze kan nog niet aan licht knopPeuterbed + potje ernaast!![]()

Noooooooo, hier mag ze de kamer niet uit (heloow traphekje) zolang de slaapwekker niet wakker is.Ze kan perfect zelf uit bed en naar de badkamer maar ze kan nog niet aan licht knop![]()

Idem! Zie je dat het bijna 5u is... En besef je dat het voor de mensen zonder kinderen nog geen 4u is.
Maar hoera! "We mogen een uurtje langer slapen" lees je in de krant!
Realiteit: om 18u iedereen KO deze avond.![]()

Dat doe ik s morgens niet maar s middags wel, samen het grote bed in, mama doet een dutje van een half uur, Muppet is in stilte bezig naast me met de tablet.De momenten in de vroege ochtend waarop ik wel eens onpedagogisch de tablet bovenhaalt zodat ik nog ff kan snoezelen![]()

(Not! Gewoon Netflix)Aaaah hier wordt meestal 's middags nog een dutje gedaan van een uur of anderhalfDat doe ik s morgens niet maar s middags wel, samen het grote bed in, mama doet een dutje van een half uur, Muppet is in stilte bezig naast me met de tablet

Hier ook .. alleen niet door haarAaaah hier wordt meestal 's middags nog een dutje gedaan van een uur of anderhalf![]()