Tirreno-Adriatico 09/03 - 15/03

Waarom clown mode?
Giro was belachelijk, maar dat was gewoon typisch Del Toro?
Die kijkt gewoon bijna altijd op zijn power meter als het steil is. En iedereen blijft daar intrappen.
hij wint en hij zegt dat hij mixed feelings heeft omdat pellizari niet wint :lol:

hij wint en hij zegt dat hij mixed feelings heeft omdat pellizari niet wint :laugh:
Die gasten zijn goeie kameraden en Pellizari is van de Marche dus ergens snap ik het wel, maar het klinkt wel vreemd.

Jorgenson laat zich door Halland de kaas van de brood eten en blijft op 1s van plaats 2 hangen... of zijn er geen boni's? :unsure:

Hetzelfde met Geoghegan Hart, dat is een kat in een zak gebleken voor Lidl. (laatste jaar contract dus nu wel oppassen dat hij niet in gang schiet 😄).
Die heeft z'n bekken en z'n lijf bij wijzen van spreken gebroken bij een val. Is nooit meer dezelfde geweest daarna.

pfff Magnier en Philipsen haken in elkaar daar gaat de koninklijke sprint hopelijk geen gevolgen voor de rest van het voorjaar

Sterke Milan dacht even dat Rex of zo r nog ging overkomen maar hield hen af

MVDP ziet er angstaanjagend goed uit.
Pellizzari ook weer stappen gezet, toffe renner.

Parcours zonder grote aankomst bergop is ook wel een hele verbetering. Heel aangenaam rondje om te volgen deze week!

Rex duidelijk stappen gezet vergeleken met vorige jaren ondanks zijn verstoorde voorbereiding

Goh, hij lijkt vooral misschien een tikkeltje sneller, maar onderschat je zijn prestaties van de afgelopen jaren bij Intermarché zo niet een beetje? Die was vorig jaar top 10 in Roubaix en Gent Wevelgem bijvoorbeeld. In 2024 6e in de Omloop en won hij Samyn. Ik denk wel dat hij zeker een stapje heeft gezet (zou de logica zelve zijn), maar toch afwachten of het echt grote stappen zijn imo aangezien hij de vorige 2 jaar dus ook al heel mooie dingen liet zien.

Sowieso wel uitstekende aanwinst voor Quick Step.

Goh, hij lijkt vooral misschien een tikkeltje sneller, maar onderschat je zijn prestaties van de afgelopen jaren bij Intermarché zo niet een beetje? Die was vorig jaar top 10 in Roubaix en Gent Wevelgem bijvoorbeeld. In 2024 6e in de Omloop en won hij Samyn. Ik denk wel dat hij zeker een stapje heeft gezet (zou de logica zelve zijn), maar toch afwachten of het echt grote stappen zijn imo aangezien hij de vorige 2 jaar dus ook al heel mooie dingen liet zien.

Sowieso wel uitstekende aanwinst voor Quick Step.
als je ziet wat die nu al doet met zo'n verstoorde voorbereiding dan zie ik hem in het voorjaar echt wel nog een trapje hoger halen. Maar idd ik had mij teveel blindgestaard op vorig jaar :)

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
29 30 31
Reacties
616
Weergaven
42K
Terug
Bovenaan