Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Toch opmerkelijk dat in een lijst waarin je voor elk nummer kan stemmen de hitjes toch steeds bovendrijven. Wie verkiest er nu in godsnaam No One Knows boven pakweg Better Living Through Chemistry?
Toch opmerkelijk dat in een lijst waarin je voor elk nummer kan stemmen de hitjes toch steeds bovendrijven. Wie verkiest er nu in godsnaam No One Knows boven pakweg Better Living Through Chemistry?
Ik ben nog steeds niet volledig mee met wat een nummer tijdloos maakt. Het melancholische begrijp ik, maar tegelijk zitten daar een dansschijf van Daan tussen of Chop Suey/Killing In The Name. Is het iets in de richting van: dit was de max op Rock Werchter?
One mocht gerust wel wat hoger. Was er bij deze zomer toen ze dit speelden in Madrid. Spanje won tijdens dat nummer het wk en heel het Wanda Metropolitano stadium werd zot
Wie is die Nutini eigenlijk? Toch ook zo een nummer dat out of the blue komt. Ja die speech van Chaplin is geweldig maar de rest van dat nummer is zo melodramatisch
Wie is die Nutini eigenlijk? Toch ook zo een nummer dat out of the blue komt. Ja die speech van Chaplin is geweldig maar de rest van dat nummer is zo melodramatisch
Best wel een goeie muzikant (The Writer vind ik ook goed van hem), maar staat onbegerijpelijk hoog. Als je maar 3 keuzes kan doorgeven overheen de volledige muziekgeschiedenis begrijp ik echt niet hoe je bij Nutini uitkomt