De Tijdloze 2022

Het doet toch pijn om eerst Bruce Springsteen en Neil Young te horen, en dan daarna Daan met Housewife :cry:
Bruce Springsteen is voor mij echt totaal passé. Dat nummer van Daan dus niet, wat mij betreft.
Er staat in deze lijst gewoon te weinig EDM in de top 100.

Wat een antiklimax zeg :unsure:
Gewoon een verkeerde versie van een geweldig nummer toch? Nu eindelijk :coolbrows:
 
Het was met de warmste week mss wat onduidelijk, maar mnm is die andere zender.
Wow, wat een kleuterniveau. Ik luister al naar Stu Bru van bij de start, in 1983 en luister sindsdien eigenlijk alleen naar StuBru (behalve Radio 1 voor duiding)
 
Het was met de warmste week mss wat onduidelijk, maar mnm is die andere zender.
Nog eens op jouw reactie ingaan. Het best scorende nummer van Daft Punk staat op 497 (en dan niet met hun beste song imho). Of gaan we zeggen dat Daft Punk niet tijdloos is, of geen StuBru muziek is?
 
Nog eens op jouw reactie ingaan. Het best scorende nummer van Daft Punk staat op 497 (en dan niet met hun beste song imho). Of gaan we zeggen dat Daft Punk niet tijdloos is, of geen StuBru muziek is?
Was op de uitspraak over Bruce Springsteen en Daan die je in één Daem zei.
Moest Daan geen Belg zijn, stond het niet eens in de top 500.

Welke nummers en stijlen er wel en niet in moeten, daar spreek ik me niet over uit. Maar zo kan je bij alle andere lijsten hetzelfde gaan zeggen. De tijdloze gaat voor mij over klassieke rock, niet over wat we in the greatest switch steken.
 
Was op de uitspraak over Bruce Springsteen en Daan die je in één Daem zei.
Moest Daan geen Belg zijn, stond het niet eens in de top 500.

Welke nummers en stijlen er wel en niet in moeten, daar spreek ik me niet over uit. Maar zo kan je bij alle andere lijsten hetzelfde gaan zeggen. De tijdloze gaat voor mij over klassieke rock, niet over wat we in the greatest switch steken.
Zelfde kan ook gezegd worden over hiphop, dat de topnummers uit de Greatest Switch of Hip Hop Hooray niet hier in staan is zuiver door het concept achter de tijdloze. Terwijl er voor mij veel elektronische muziek en hiphop even tijdloos is als rock.
 
De tijdloze gaat voor mij over klassieke rock, niet over wat we in the greatest switch steken.

Bwa tijdloos hoeft voor mij absoluut niet samen te gaan met klassieke rock. Zo was de lijst maat dat mag van mij zeker wel anders, we zitten al jaren naar een grotendeels dezelfde lijst te luisteren dat het echt wel een beetje saai begint te worden.

Waarom geen soul en funk of doom metal, hardcore, techno, hip-hop...whatever, elk genre heeft zijn tijdloze nummers en dat is toch het opzet van deze lijst.
 
  • Leuk
Waarderingen: ugar
Welke nummers en stijlen er wel en niet in moeten, daar spreek ik me niet over uit. Maar zo kan je bij alle andere lijsten hetzelfde gaan zeggen. De tijdloze gaat voor mij over klassieke rock, niet over wat we in the greatest switch steken.
Alsof alleen Rock tijdloze muziek is. Het is de tijdloze. Niet de Tijdloze Rocklijst
 
Terug
Bovenaan