De Tijdloze 2022

Ik huil nog steeds wanneer ik terugdenk aan de afzegging van Neil Young & Crazy Horse op pukkelpop. Vervangen door fucking Major Lazer om nog wat zout in de wonde te strooien. Waanzin.
 
Laatste keer in sportpaleis (2019 geloof ik) was Neil Young weergaloos, heb hem al een paar keer gezien en dat was de beste van allemaal.

Hij heeft in al die keren wel nog nooit like a hurricane live gespeeld 😡
 
Je moet toch een speciaal soort masochist zijn om elk jaar opnieuw De Tijdloze op te zetten om vervolgens op regelmatige tijdstippen dezelfde verontwaardigde posts te plaatsen als de vorige jaren. Never change, boys.
Next up: "hoe durven StuBru-luisteraars Hurt van Cash beter vinden dan het origineel van NiN?!"

Het jaar is 2073, Oldman_C, en GreyOccult bedienen de radio, verpleegsters van 20 jaar oud snappen natuurlijk niets van die oude technologie. De rest wacht vol ongeduld in de dagzaal tot Roos Van Acker met haar 97 lentes de eerste van de 100 beste nummers bekend maakt.

Johnny Cash is dit jaar 70 jaar dood, het zal toch niet waar zijn he?
 
Zou de tijdloze beter klinken op zo'n vintage radiomeubel?
Ik begin zo wat nostalgische flashbacks te krijgen naar de tijd toen ik als klein manneke bij men pepe was aant spelen en men veel oudere neven naast zo'n radiomeubel zaten te luisteren met pen en papier om de lijst bij te houden :baard:
 
15 jaar geleden vond ik De Tijdloze nog leuk, maar dan was ik altijd weer dezelfde nummers nog niet beu gehoord en zat ik nog niet in de underground rabbithole. :unsure: Er lijkt wel wat meer variatie te zijn aan genres als het zo lees en niet enkel meer alternatief en metal?
En sowieso de radio met altijd nieuws en die reclame. :puke:
 
Imo staan de beste nummers van een groep/ artiest bitter weinig in de tijdloze.
In om het even welke lijst zou ik zo zeggen. :unsure:
De lijst van Radio 1 vind ik dan interessanter (maar vergeet ik altijd omdat die in een heel andere periode valt 🤦‍♀️) omdat daar veel "vergeten" nummers in komen en zelfs nummers uit mijn eigen playlists. Het is toch wel leuk om dan eens zo'n nummer op de radio te horen... tot de laatste 100. Dan wordt het ineens weer erg voorspelbaar en is mijn interesse weg. :unsure:

Sorry voor de offtopic. :unsure:
 
Terug
Bovenaan