Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield Well-known member 31 december 2024 #41 Lose yourself als eerste hip hop nummer in de lijst ooit. Ik snap het al had ik als hip hop leek iets van Kendrick Lamar verwacht
Lose yourself als eerste hip hop nummer in de lijst ooit. Ik snap het al had ik als hip hop leek iets van Kendrick Lamar verwacht
shiftyke Redacteur Crowdfunder FE 31 december 2024 #42 Van al het moois dat het genre te bieden heeft, kiest de StuBru luisteraar voor Eminem. Zal geen toeval zijn met dat nieuwe album...
Van al het moois dat het genre te bieden heeft, kiest de StuBru luisteraar voor Eminem. Zal geen toeval zijn met dat nieuwe album...
Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield Well-known member 31 december 2024 #44 Archaos zei: Als je nu iets hoort voorbij komen dat je niet leuk vindt of overschat vindt, moet je maar denken: Disturbed moet nog komen… dat helpt relativeren. Klik om te vergroten... En U2 en Yellow zijn beide gezakt, dat helpt ook.
Archaos zei: Als je nu iets hoort voorbij komen dat je niet leuk vindt of overschat vindt, moet je maar denken: Disturbed moet nog komen… dat helpt relativeren. Klik om te vergroten... En U2 en Yellow zijn beide gezakt, dat helpt ook.
Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield Well-known member 31 december 2024 #45 De Midsommar van de muziek (Swifties) hebben nu ook hun zin gekregen
BlackOccult Well-known member Crowdfunder FE 31 december 2024 #46 Waarschijnlijk de sterkste stijger, 1244 plaatsen vooruit en de 6de nieuwkomer van de 10.
Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield Well-known member 31 december 2024 #48 Nu champagne supernova en wonderwall is een terugkomer in de 100 dus die gaat er nog over ook.
BlackOccult Well-known member Crowdfunder FE 31 december 2024 #49 Wilcao zei: Zou er ook een Clouseau-effect komen? Klik om te vergroten... De Nobelprijs. Van mij mag het.
Wilcao zei: Zou er ook een Clouseau-effect komen? Klik om te vergroten... De Nobelprijs. Van mij mag het.
Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield Well-known member 31 december 2024 #50 Arcade fire mocht nog iets meer zakken.
nestorius Well-known member Crowdfunder FE 31 december 2024 #51 Begin maar jullie toetsenbord op te vreten.
Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield Well-known member 31 december 2024 #52 nestorius zei: Begin maar jullie toetsenbord op te vreten. Klik om te vergroten... 40 plaatsen ofzo gezakt, de drek gaat stilletjes naar de uitgang
nestorius zei: Begin maar jullie toetsenbord op te vreten. Klik om te vergroten... 40 plaatsen ofzo gezakt, de drek gaat stilletjes naar de uitgang
nestorius Well-known member Crowdfunder FE 31 december 2024 #53 Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield zei: 40 plaatsen ofzo gezakt, de drek gaat stilletjes naar de uitgang Klik om te vergroten... Ochja, de drek maakt hoogst waarschijnlijk plaats voor andere drek.
Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield zei: 40 plaatsen ofzo gezakt, de drek gaat stilletjes naar de uitgang Klik om te vergroten... Ochja, de drek maakt hoogst waarschijnlijk plaats voor andere drek.
Kid_C Redacteur Crowdfunder FE 31 december 2024 #54 Wie zijn de mensen die die versie van Disturbed goed vinden?
Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield Well-known member 31 december 2024 #55 Kid_C zei: Wie zijn de mensen die die versie van Disturbed goed vinden? Klik om te vergroten... Verdwaalde mnm luisteraars, ze zijn op zoek naar Peter Van de Veire
Kid_C zei: Wie zijn de mensen die die versie van Disturbed goed vinden? Klik om te vergroten... Verdwaalde mnm luisteraars, ze zijn op zoek naar Peter Van de Veire
Kid_C Redacteur Crowdfunder FE 31 december 2024 #56 Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield zei: Verdwaalde mnm luisteraars, ze zijn op zoek naar Peter Van de Veire Klik om te vergroten... Ik wil een Pano reportage.
Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield zei: Verdwaalde mnm luisteraars, ze zijn op zoek naar Peter Van de Veire Klik om te vergroten... Ik wil een Pano reportage.
Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield Well-known member 31 december 2024 #57 Kid_C zei: Ik wil een Pano reportage. Klik om te vergroten... Die is er maar de ceo houdt de uitzending tegen
Kid_C zei: Ik wil een Pano reportage. Klik om te vergroten... Die is er maar de ceo houdt de uitzending tegen
Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield Well-known member 31 december 2024 #58 And this bird it cannot change,...
Kid_C Redacteur Crowdfunder FE 31 december 2024 #59 Meer dan terecht in de top 100. Waar is iedereen trouwens?
shiftyke Redacteur Crowdfunder FE 31 december 2024 #60 Kid_C zei: Meer dan terecht in de top 100. Waar is iedereen trouwens? Klik om te vergroten... Aan het bekomen van de eerste hiphop plaat in de Tijdloze
Kid_C zei: Meer dan terecht in de top 100. Waar is iedereen trouwens? Klik om te vergroten... Aan het bekomen van de eerste hiphop plaat in de Tijdloze