Tickets Tomorrowland 2022 bemachtigen

BeauMeerman

Member
Ha mannen,

Ik probeer al 3 jaar kaarten te kopen voor Tomorrowland, maar ik pis altijd naast de pot. Dit jaar komen er 3 weekenden om de schade van corona een beetje in te halen. De verwachting is dat de kaarten wederom meteen uitverkocht zullen zijn. Ik probeer (als Nederlander) altijd precies om 17:00 uur te kopen maar je komt dan altijd meteen in een wachtrij en dan ben je eigenlijk al te laat.

Nu schijnt het zo te zijn dat mensen die in België wonen (in niet dus!!) voorrang krijgen. Dit klopt wel denk ik want als ik op de website van Tomorrowland kijk start morgenochtend om 11:00 uur de verkoop voor mensen die in België wonen. Aangezien er op dit forum aardig wat Belgen zitten :): ziet iemand het misschien zitten om 2 tickets voor mij te bestellen voor 1 van de 3 vrijdagen op Tomorrowland (dus een dagticket vrijdag 15 juli, vrijdag 22 juli of vrijdag 29 juli). PM me anders maar als je me kan helpen ermee!

thanks guys
 
Bizar: ik zat zojuist met 3 iPads, 2 telefoons en 5 laptops in de que. Resultaat: 0 tickets.....
Had zelfs allerlei constructies staan: 1 via reguliere netwerk, 2 via telefoon en een aantal via andere landen via een VPN.
 
Tja, 2 jaar geleden deed ik mee met 3 devices en vrienden ook met een paar toestellen.

Met 1 van mijn 3 toestellen had ik prijs, maar alle andere zijn mislukt.

De vraag overstijgt het aanbod ettelijke keren.

Chance van die ene, die is 2 jaar mee getransfereerd, dus dit jaar is het eindelijk van dat.
 
Terug
Bovenaan