Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dezelfde man die naar Yasmine en blijkbaar de dochter van Vicky zat te loeren. Dus ik denk dat Ilias zijn vader zijn gevangenisstraf heeft uitgezeten.Gaat Dirk nu de neus van Frank verbouwen en wie is de man die ongevoelig is voor de charmes van Thilly ?
Wie weet en dan samen spannen met Christine (want had gelezen dat ze een ware bridezilla zou worden).Return of zotte Julia???????
Paulien gaat ook precies beginnen flippenWie weet en dan samen spannen met Christine (want had gelezen dat ze een ware bridezilla zou worden).
Ik denk dat we mss weer Miss Labiel terug gaan krijgen, ja. Bedankt Katrien.Paulien gaat ook precies beginnen flippen
Als ze nu nog is labiel wordt dan zalt wel een soort endgame worden denk ik. Viv zal wel snel ontdekken dat ze zwanger is Lowie gaat voor Viv van het ivf kind komt niks in huis en Paulien gaat achter Viv en LowieIk denk dat we mss weer Miss Labiel terug gaan krijgen, ja. Bedankt Katrien.

Waar is die eigenlijk?Was Jonas maar nog hier![]()
Account gedelete dus ik zout ni wetenWaar is die eigenlijk?
Waar is die eigenlijk?
Dacht ik ook direct.Alexander zal zich nu wel aanbieden denk ik als advocaat