Thuis

ÉÉN Thuis

Voor een keer in die 15 jaar dat er eens iets meezat
Louis nu alleenstaande papa en Ze gaan het kindje Paulien noemen zeker of veranderen de voorwaarden als zoiets gebeurd.
 
Wat een bullshit dat de hele thuiscast de politie de advocaten ace de uitbaters en ontwerpers van de escape room op zoek gaan naar “de verantwoordelijke voor de dood van Pauline” door een fucking tafeltje een paar centimeter te verzetten? Like wtf? Verwacht Een nu echt dat wij de kijkers meegaan in die bullshit?

Als ge een escape room bouwt waar int middel een glazen tafel staat, waar niemand een steek kan zien en waar ook nog visuele en 4d “schrik effecten” op mensen worden losgelaten, en ge geeft dan nog zelf toe dat ge geen VR calibratie checkt voor de sessie begint en ge allang gezien had dat iedereen ineens overal aan het tegenlopen was, ja guess what dan zijt gij zelf helemaal verantwoordelijk voor die dood en dan kan Bowie maar beter een dikke verzekering hebben wanneer Pauline haar moeder/zus een rechtszaak start. Maar nee ze gaan het nog liever op een kind of de kuisvrouw of Vince of de verkoper van dat tafeltje steken.

In feite moeten ze dat kind nu toch ook administratief al afpakken en elders plaatsen asap dan?

Maar ook dat absurd gedoe dat vond de hele thuis cast behalve zotte Christine ook een geweldig idee.

Zijn dat de voortekenen van de overname door een ander productiehuis? Dat belooft weinig goeds dan.
 
Laatst bewerkt:
Die glazen tafel is toch ook gewoon compleet van de pot gerukt? Ge doet die escape room visueel, dus daar zou eigenlijk evengoed een kartonnen doos kunnen gestaan hebben. Wat overigens veel logischer en veiliger had geweest.
 
Die glazen tafel is toch ook gewoon compleet van de pot gerukt? Ge doet die escape room visueel, dus daar zou eigenlijk evengoed een kartonnen doos kunnen gestaan hebben. Wat overigens veel logischer en veiliger had geweest.
Die andere props zijn wel fake he, dus dat dat een glazen tafel is, is inderdaad gewoon gedaan om hun verhaallijn te kunnen maken.
 
Tis fictie maar dat ze daar een glazen tafel in die escape room plaatsen is natuurlijk 1000x achterlijk. Ondertussen is het ook al een paar jaar dat ik mij erger aan bepaalde scenarios en details.
 
Tis fictie maar dat ze daar een glazen tafel in die escape room plaatsen is natuurlijk 1000x achterlijk. Ondertussen is het ook al een paar jaar dat ik mij erger aan bepaalde scenarios en details.
Ik zeg ook al jaren tegen mijn partner dat ze mij dringend moeten inhuren om het realistisch te houden. Idd heel dikwijls slordige details enz.. zelfs die VR-brillen zijn verschillend, wrsl her en der bij elkaar gesprokkeld. Onlangs die VR van telenet gaan doen, en daar staat letterlijk NIKS in die ruimte waarin je speelt.
 
Aja kijk, voila. Ook een paar personages die écht legit nutteloos/waardeloos zijn. Onder andere Robin, in al die tijd dat ie mee doet nog niet echt echt speciale dingen gedaan. Niks tegen Frits (die Robin speelt) maar dat personage zit er gewoon bij voor de 'veldvulling'..
 
The return of zotte Julia???????
Dat mens kon eigenlijk toch echt een meme format op z'n eigen zijn. :rofl:#koeksesvoordeluc

Ik hoor Paulien nog altijd zeggen: "ons ma, die doet zo raaaar!" 😆

74OEi9J.jpg
 
Laatst bewerkt:
De hoofdpunten voor 2023 en de volgende 150 afleveringen :
- Lowie en Viv worden terug een koppel en bijgevolg blije ouders.
- Nora gaat richting Zwitserland waardoor Waldek en Rosa weer naar elkaar groeien.
- Eddy slaat Captain Iglo op z'n gezicht.
- Vince en Peter gaan in de clinch.
- The Intervention wordt het hoogtepunt op de trouw.
 
En er zal ook wel weer iets misgaan op den trouw (das Thuis-traditie). Tamara zal t kind ook nie direct willen afgeven want ze gaat er een emotionele band mee krijgen. Dus da wordt nog ff drama met Lowie en zo maar uiteindelijk gaat ze er vrede mee hebben, zijn Lowie en Viv weer bijeen en gaan ze dat kind samen opvoeden.
 
De hoofdpunten voor 2023 en de volgende 150 afleveringen :
- Lowie en Viv worden terug een koppel en bijgevolg blije ouders.
- Nora gaat richting Zwitserland waardoor Waldek en Rosa weer naar elkaar groeien.
- Eddy slaat Captain Iglo op z'n gezicht.
- Vince en Peter gaan in de clinch.
- The Intervention wordt het hoogtepunt op de trouw.
Kzie de Vince nog wel op zijn advocaat kloppen ook als die inziet hoe hard hij om de tuin geleid wordt
 
Dat die Vince het niet raar vind dat zijnen gloednieuwe advocaat hem om te paar dagen komt stalken aan zijn woning op het veld "omdat hij toevallig eens moest passeren" terwijl er al weken lang in onderling overleg een regeling is getroffen en hij niet meer nodig is. Dan komt hem ff zeggen "wat ik allemaal al heb gezien let maar goed op u dochter" en dan is hem weer weg.
 
Terug
Bovenaan