Thuis

ÉÉN Thuis

Kvind Robin ook nie zo ne toffe eigenlijk. Het ziet er naar uit dat Nora en Waldek uit de serie gaan verdwijnen. Thilly wellicht dan weer tijdelijk (hoop ik).
 
Kvind Robin ook nie zo ne toffe eigenlijk. Het ziet er naar uit dat Nora en Waldek uit de serie gaan verdwijnen. Thilly wellicht dan weer tijdelijk (hoop ik).
Laat ons hopen. Thilly mag inderdaad eventjes verdwijnen om terug te komen voor nieuwe verhaallijn.
 
M'n vrouw denkt dat al die plots gestopte personages het gevolg zijn van het nieuwe productiehuis?!
Bij Paulien, Waldek, Nora, Veerle, maar vooral Thilly had je nu toch echt niet het gevoel dat hun verhaal aan't uitdoven was?
 
M'n vrouw denkt dat al die plots gestopte personages het gevolg zijn van het nieuwe productiehuis?!
Bij Paulien, Waldek, Nora, Veerle, maar vooral Thilly had je nu toch echt niet het gevoel dat hun verhaal aan't uitdoven was?
Paulien is eruit geschreven. Was voor haar ook een verrassing.

Verder is het ook niet zo vreemd dat acteurs er eens een tijdje uitgaan. Zowel Thilly als Waldek zijn wel eens een seizoen of langer nauwelijks in beeld geweest.
Trouwens, eer Waldek en Nora daadwerkelijk weg zijn, zitten we misschien al bij de seizoensfinale.
Veerle was sowieso maar tijdelijk, je gaat iemand met alzheimer er geen 5 seizoenen in houden. Die zal nog wel eens terugkeren voor even.
 
Tzal idd wel een gevolg zijn van dat productiehuis. Is allemaal geen toeval meer.

Was 'Waldek' ook niet van de acteurs die effectief protesteerde tegen die besparingsronde en overname door een extern productiehuis? Zou me echt niet verwonderen dat die er op eigen initiatief uit gegaan is.
 
Was 'Waldek' ook niet van de acteurs die effectief protesteerde tegen die besparingsronde en overname door een extern productiehuis? Zou me echt niet verwonderen dat die er op eigen initiatief uit gegaan is.
Uit solidariteit en weten dat je niets meer te verliezen hebt als je toch sowieso al vertrekt?
 
De Robin mag er ondertussen toch ook wel uitgehaald worden.
Die acteert nog altijd alsof hij een 11 jarige is.

Wat de verhaallijn van Peter die vind ik wel heel goed, en ook heel moedig van die acteur. Hoe zijn omgeving tegen hem opgezet wordt. Dat zelfs een advocaat daar machteloos tegenover staat. Als ge maar lang genoeg Peter-pedofiel ziet en hoort krijgt ge al bijna vanzelf een pedo gevoel bij die Peter, zelfs als kijker en zeker als ge de serie nog niet zo lang volgt. Als acteur is dat toch een moedig thema om te nemen, want er is altijd wel volk te vinden dat de grens tussen fictie en realiteit niet goed kent.
 
Laatst bewerkt:
Mannekes dieje Robin, hoe slecht kan je toch acteren. Zo gemaakt heel de tijd. Al die jongere kinderen acteren veel meer naturel, zelfs da klein Leo'ke.
 
Brittney vind ik wel zeker goe acteren. En Yasmine, daar kan geen enkel kind momenteel aan tippen, die is echt héél goe.
 
Terug
Bovenaan