Thuis

ÉÉN Thuis

Ik ben wel eens benieuwd waar Viv potverdikke gebleven is... Ze is nu toch al een 3-tal weken niet meer gezien in Thuis ??
 
GODVER !!! Ik was echt echt van Lynn Van Den Broeck........... Klote dat ze er dus effectief al weer uit is... Ik dacht dat ze tijdelijk er uit was door bv corona of andere zaken.... Super flauw van de scenaristen om ze er dus al weer uit te schrijven...
 
Goed dat Moora terug is :love: voor eventjes wrs?

aja vanaf woensdag Stan Van Samang
 
Lowie die zich verslaafd laat maken door een ex-verslaafde? Sterk dat die wel van het spul kan blijven.

Britney zal vermoedelijk ook een eetstoornis of iets in het genre van anorexia ontwikkelen na die afwijzing en beledigingen.
 
Ik snap de clue niet echt, ben niet de slimste.

- Zijn die 2 nu een junkie koppel en wordt daar gewoon gezegd ale makker we moeten wel die drugs dat wij samen nemen nog wel verrekenen he?
- Is het alleen Lowie dat drugs neemt en is zij nen dealer die misbruik maakt van hem en financieel gewin maakt op zijn kap?
Snap ook niet waarom ze dit erin steken.
Bob die ziek is en Lowie aan de drugs, het zal de ondergang van boowie worden zeker?
 
Die verhaallijn van Judith is ook opvallend. Als dokteres een relatie starten met een bekende ex-gigolo die de week voordien nog met uw zus in bed lag.
En dan vriendjes gaan uithangen met uw ex-man en zijn lief waarmee ze bedrogen werd en wat bekend geraakt op hun trouwdag.
Benieuwd als dat ergens naar toe gaat want het slaat op weinig momenteel.
 
Zou Lowie Frank gebruiken als drugskoerier ?

En wat is die Roxanne? Callgirl of drugsdealer of wat dan ook?... :thinking:
 
Ik dacht dat Tania binnenkwam ze Lowie betrapte met dat snuiven maar blijkbaar heeft ze dat toch niet gezien? Enkel dat Lowie toch opnieuw met die Roxanne aan het omgaan was.
Ik zie Frank & Simonneke nog scheiden :eek:
 
Ik dacht dat Tania binnenkwam ze Lowie betrapte met dat snuiven maar blijkbaar heeft ze dat toch niet gezien? Enkel dat Lowie toch opnieuw met die Roxanne aan het omgaan was.
Ik zie Frank & Simonneke nog scheiden :eek:
Ja ik dacht dat ook. Blijkbaar niet

ik blijf het zeggen: Frank als drugsezel voor Harry Peters. De makers hebben naar de Mule gekeken, tenslotte is Pol Goossen onze Vlaamse Clint Eastwood
 
Tania zal dat mss wel opgemerkt hebben, of half, maar nog ff voor zichzelf houden. Om het dan in zijn gezicht te gooien wanneer hij nog eens iets gek doet.
 
Het is toch raar dat Frank (met een pensioen) en Simonne (met een loon uit loondienst) niets kunnen of willen huren, laat staan dat ze niets hebben opgebouwd.
Het huis zouden ze destijds blijkbaar van Luc gekocht hebben met geld dat ze van Leontien hadden gekregen, en ze wouden met de opbrengst een appartement kopen, dus een lening zal er ook niet meer voor open gestaan hebben.

Verder ben ik benieuwd hoe lang het gaat duren vooraleer inspecteur Van Aert de zaak heeft opgelost.
 
Het is toch raar dat Frank (met een pensioen) en Simonne (met een loon uit loondienst) niets kunnen of willen huren, laat staan dat ze niets hebben opgebouwd.
Het huis zouden ze destijds blijkbaar van Luc gekocht hebben met geld dat ze van Leontien hadden gekregen, en ze wouden met de opbrengst een appartement kopen, dus een lening zal er ook niet meer voor open gestaan hebben.

Verder ben ik benieuwd hoe lang het gaat duren vooraleer inspecteur Van Aert de zaak heeft opgelost.
En als mijn neefke een architect is, dan had ik die toch ook al lang erbij gesleurd om te bekijken als het huis nog te renoveren was, hoeveel dat zou gaan kosten, of als het voor een volledige afbraak is en ge beter de bouwgrond verkoopt als er geen geld is voor heropbouw. Maar dat is te logisch wss.
 
En als mijn neefke een architect is, dan had ik die toch ook al lang erbij gesleurd om te bekijken als het huis nog te renoveren was, hoeveel dat zou gaan kosten, of als het voor een volledige afbraak is en ge beter de bouwgrond verkoopt als er geen geld is voor heropbouw. Maar dat is te logisch wss.
Simonne leest hier precies mee 😂
 
Ze weten sommige dingen toch ook gigantisch te trekken: hoe lang is Bob nu al nr de dokter aant gaan? Tamara is toch een dutske en had die al lang bij zijn kraag moeten nemen een week geleden. Wat een gezever.

Ben benieuwd hoe lang ze er over gaan doen om dat dossier van Jasper op te lossen. Daar zal ook enige tijd over gaan.
 
Ge merkt duidelijk dat Thuis wel wa 'afziet' ivm corona... Al die verhalen worden héééél lang gerokken.... Ik ben ook van mening dat er maar weinig verhaallijnen zijn die op iets trekken. Dat van Lowie is ook weer zoiets bedenkelijk.
 
Terug
Bovenaan