Thuis

Thuis

Ja weet ik. Maar lijkt mij toch logisch om dezelfde oppervlakte te behouden als ge dan toch dezelfde ruimte als woning gaat gebruiken? Als ge ze bezighoord zijn ze wel van zin om veel van die elementen van het oude gebouw (de vita-set dus) over te nemen. Beetje onnozel om die set dan volledig in de vuilbak te kieperen.
Denk ook dat het eerder het decor zal worden waar de jeugd samen zal hokken na het afgebrande Louis huis. Ik zou denken boven Bar Madam.

Maar als het gewoon 1 van de appartementen is op die nieuwe site, hoeft dat niet per se op diezelfde locatie te zijn natuurlijk, en dus ook niet dat decor.

Is Lyn Sunny z'n nieuwe vlam? Ze zat bij Tim en Hanna volgens Emma, maar daar was ze toch niet.

Cedric staat op doordraaien na de afwijzing van Marie. Zou hij met haar naar Waldek's appartement gaan kijken en haar en zichzelf daar iets aandoen?

Thuis slaagt er telkens wel heel goed in om bestaande karakters binnen een termijn van max 1 maand volledig loco te laten gaan :')

Finale voorspellingen? Ik hoop ergens een einde aan Marianne door Robin die zo net de shock teveel teweegbrengt. Liever zo dan dat Leah Thijs zelf het leven laat en er iets geimproviseerd moet worden. Cedric zal wel gaan flippen, Karin zal wel opgepakt worden en Anna maakt misschien haar move nog bij Femke

Robin gaat eerst de relaties van Tom en Karin proberen op te blazen met een filmpje als wraak omdat ze Thérèse hebben aangegeven (of hij heeft zichzelf aan).

Cedric heeft Marie al ontvoerd wrs en zal nog wel iets uitsteken als hij Andreas en Emma samen ziet. Plus de dochter van Vince zal hij ook wel iets aandoen zekers.

Zonder nieuwe bewijzen, gaat Tilly toch geen arrestaties kunnen maken?

Robin gaat eerst de relaties van Tom en Karin proberen op te blazen met een filmpje als wraak omdat ze Thérèse hebben aangegeven (of hij heeft zichzelf aan).

Cedric heeft Marie al ontvoerd wrs en zal nog wel iets uitsteken als hij Andreas en Emma samen ziet. Plus de dochter van Vince zal hij ook wel iets aandoen zekers.

Zonder nieuwe bewijzen, gaat Tilly toch geen arrestaties kunnen maken?
Dat eerste zeer waarschijnlijk. Bij dat tweede zie ik haar thuiskomen en dat hij er dan in zijn waanzin een soort finale date/wanhoopsdaad van maakt. Dieter zal de puzzelstukjes wel leggen.

Ik denk dat Tilly iets van kledij ofzo gaat vinden en op basis daarvan kan arresteren. Alleen is die al zoveel keer niet volgens de regels gaan spelen dat er wel ergens een procedurefout moet zijn gebeurd.

Bij dat tweede zie ik haar thuiskomen en dat hij er dan in zijn waanzin een soort finale date/wanhoopsdaad van maakt. Dieter zal de puzzelstukjes wel leggen.
Dacht dat ze in het filmpje al lieten zien dat er kaarsen stonden, en in die podcast had iemand van de crew dacht ik bevestigd dat er vuur of ne brand ging zijn

Gok ook dat Robin wel iets gaat doen met dat filmpje van Karen en Tom, en dan wss naar de politie zal gaan

Ik dacht dat Thilly een filmpje van Nancy aan het monteren was zodat ze zogezegd bekend heeft maar dat zal wel niet 🤣

Goeie finale.

- Exit Cedric vrij duidelijk.
- Robin kan bij bompa Frank gaan wonen. Sunny zal nu wel fan worden.
- Peter en Christine nog ne kleine erbij aan dit tempo.
- Zelfs als dat bloed van Dries is praat Waldek die nu echt aan de galg. 90% kans dat die video nen deepfake is maar Waldek weet dat niet dus zal hij zichzelf willen redden.
- Maar dan nog: met al Thilly haar gedoe is dit een proces vol procedurefouten. Weinig kans op slagen

Heel voorspelbare finale. Werkelijk niets verrassend gebeurd. En toch vond ik het een goeie finale. Goed in beeld gebracht, leuk gedaan. Al veel slechter gezien.

Het filmpje van Robin, was dat misschien AI enhanced? Hij heeft hun wel gefilmd, maar dat was eerder een eerder vrienschappelijke omhelzing/knuffel toen. Terwijl het filmpje in de finale toch echt wel elkaar binnen doen was. Of ik heb die aflevering gemist 😆

Terug
Bovenaan