Thuis

Thuis

Hoe dachten Abel en die withemden eigenlijk weg te komen met een groepsverkrachting?
Het is duidelijk niet de eerste keer dat ze zoiets doen maar Britney was gedrogeerd en geblinddoekt, heeft dus niemand gezien enkel 2 mensen gehoord. Enige wat nu niet gelukt is is om haar zo van haar familie te doen vervreemden dat ze echt alleen stond en daardoor zit Abel nu waarschijnlijk in een vuilkar bijeengeperst.

Allez, nog wa schoon volk in Thuis binnenkort.

Verschrikkelijk mens

toch wel frappant dat hier op dit forum er dus fans van thuis. Alleen al die trailer op VRT over het nieuwe seizoen is haast een parodie van DIW, zo genant slecht gemaakt.

toch wel frappant dat hier op dit forum er dus fans van thuis. Alleen al die trailer op VRT over het nieuwe seizoen is haast een parodie van DIW, zo genant slecht gemaakt.
Fan is een groot woord. Ik volg dat altijd met een half oog vanuit de sofa, terwijl ik meestal toch bezig ben op Macbook of Switch.

Net omdat het zo slecht is, kan ik nog wel goed lachen met Thuis. :D

Het is de frituur van de tv he: ja we weten dat er bucht in zit maar toch gaat het vlot binnen.

Maar blijf gerust hier kijken voor onze prachtige proza. Ik en @Jonas89 maken er hier elke seizoen een warme oproep voor de terugkeer van Cois 'tha GOAT' Pelckmans van.

Misschien is Bob gewoon opgepakt door zijn valse identiteitspapieren?

Goed dat Marianne schuldig is, zijn we eindelijk van die zever verlost

Doctor Love ligt samen met zijn auto ergens in het kanaal Brussel-Charleroi denk ik.

Eddy, Frank, Marianne!

Dé 3 redenen waarom thuis het kijken waard is!

Zeker veel bedenkingen die je bij de scenario’s en bepaalde acteerprestaties kan hebben. Zeker vorig jaar met die mafketel aan de scenario’s. Maar blijft gewoon ontspannende tv. Het is een soap, daar kijk je niet naar met torenhoge verwachtingen. Maar bv een Eddy en zijn heerlijke uitspraken maken het al de moeite waard.

Terug
Bovenaan