Dieter zijn gezicht in de preview van morgen: ik denk dat den Abel gevonden is en Dieter direct de link met Vince legt. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En Dieter zou ditmaal dan moeten zeggen "OK Vince, goed gedaan". In plaats daarvan gaat hij waarschijnlijk weer totaal beginnen flippen en Vince den bak in proberen krijgen, waarbij hij ook Eddy meesleurt, en dat betekent het einde van zijn relatie met Nancy.Dieter zijn gezicht in de preview van morgen: ik denk dat den Abel gevonden is en Dieter direct de link met Vince legt.![]()
Schuilnaam van Bob toch? Of heb ik slecht opgelet?""?""
""?""Schuilnaam van Bob toch? Of heb ik slecht opgelet?
Dat Abel personage is totaal niet goed uitgewerkt. Totaal niet gelaagd. Gewoon de uber slechterik.Wat mij wel niet duidelijk is waarom dat Abel dit doet. Een loverboy dat wel kost en inwoon geeft en die wel de ganse tijd samen is met zijn "slachtoffer", klinkt niet echt als een winstgevende situatie. Op een paar maand doet ze het 2x met een vriend van Abel en het laatste is al een gedrogeerde groepsverkrachting. Moeten we er dan vanuit gaan dat Abel daar 10k voor ontvangen heeft ofzo?

Hoe zeker is het eigenlijk dat Doctor Love echt dood is? Paar seizoenen geleden dachten we van die Chris ook dat em dood was tot em daar ineens terug stond.Zou wel erg zijn als Vince en Eddy voor jaren den bak in vliegen en Marianne gewoon weg komt met iemand de kop in slaan.
Laat die zonnegroet toch voor wat het is en groet de Cois!Bon, dieptepunt van het nieuwe seizoen toch wel het vreselijke Yoga item. Wederom een poging om “grappig” te zijn.
Boowie deed ook aan projectontwikkeling en daar deed hij ook het architecturale deel van die projecten.En Lowie die als architect een projectontwikkelaar wordt. Ik wil graag de mening/schrapping van de orde horen.
Daar hadden ze zelf wel klanten als bouwheer. Hier is hij zelf de bouwheer.Boowie deed ook aan projectontwikkeling en daar deed hij ook het architecturale deel van die projecten.
Maybe, we zullen het hopelijk morgen weten.Is de yogalerares een ex lief van Tim?

Blijkbaar draagt ze een geheim uit haar verleden mee en zal dat in de serie voor opschudding en spanning zorgen.Is de yogalerares een ex lief van Tim?