Thuis

Thuis

Dieter zijn gezicht in de preview van morgen: ik denk dat den Abel gevonden is en Dieter direct de link met Vince legt. :)
En Dieter zou ditmaal dan moeten zeggen "OK Vince, goed gedaan". In plaats daarvan gaat hij waarschijnlijk weer totaal beginnen flippen en Vince den bak in proberen krijgen, waarbij hij ook Eddy meesleurt, en dat betekent het einde van zijn relatie met Nancy.

Wat mij wel niet duidelijk is waarom dat Abel dit doet. Een loverboy dat wel kost en inwoon geeft en die wel de ganse tijd samen is met zijn "slachtoffer", klinkt niet echt als een winstgevende situatie. Op een paar maand doet ze het 2x met een vriend van Abel en het laatste is al een gedrogeerde groepsverkrachting. Moeten we er dan vanuit gaan dat Abel daar 10k voor ontvangen heeft ofzo?

Wat mij wel niet duidelijk is waarom dat Abel dit doet. Een loverboy dat wel kost en inwoon geeft en die wel de ganse tijd samen is met zijn "slachtoffer", klinkt niet echt als een winstgevende situatie. Op een paar maand doet ze het 2x met een vriend van Abel en het laatste is al een gedrogeerde groepsverkrachting. Moeten we er dan vanuit gaan dat Abel daar 10k voor ontvangen heeft ofzo?
Dat Abel personage is totaal niet goed uitgewerkt. Totaal niet gelaagd. Gewoon de uber slechterik.

Bon, dieptepunt van het nieuwe seizoen toch wel het vreselijke Yoga item. Wederom een poging om “grappig” te zijn.

Zit paar afl achter, toch efkes krop in de keel als Tamara nieuws kreeg dat de kleine nog leeft. 't Is alsof dat soort dingen 100x harder binnen komen sinds ik zelf een kleine heb rondlopen :)

Zou wel erg zijn als Vince en Eddy voor jaren den bak in vliegen en Marianne gewoon weg komt met iemand de kop in slaan.
Hoe zeker is het eigenlijk dat Doctor Love echt dood is? Paar seizoenen geleden dachten we van die Chris ook dat em dood was tot em daar ineens terug stond.

En ja Eddy en Vince. De omstandigheden spelen in hun voordeel en Eddy valt weinig te verwijten: geen duw gegeven en Britney had daar meer dan logisch voorrang, zal niet veel mee gebeuren want dat is hoogstens medeplichtigheid. Vince valt af te wachten maar laat ons hopen dat onzen Dieter voor 1 keer richting doofpot wil neigen.

Terug
Bovenaan