Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is duidelijk niet de eerste keer dat ze zoiets doen maar Britney was gedrogeerd en geblinddoekt, heeft dus niemand gezien enkel 2 mensen gehoord. Enige wat nu niet gelukt is is om haar zo van haar familie te doen vervreemden dat ze echt alleen stond en daardoor zit Abel nu waarschijnlijk in een vuilkar bijeengeperst.Hoe dachten Abel en die withemden eigenlijk weg te komen met een groepsverkrachting?
Verschrikkelijk mensAllez, nog wa schoon volk in Thuis binnenkort.
![]()
Kim Van Oncen is vanaf volgende week te zien in 'Thuis' als yogaleerkracht Lyn | VRT NWS Nieuws
Kim Van Oncen is vanaf volgende week dinsdag te zien in de VRT1-soap 'Thuis'. Ze zal er de rol van yogaleerkracht Lyn spelen. Begin dit jaar stopte ze als presentatrice van 'Goeiemorgen morgen!', de ochtendshow op Radio2, om zich opnieuw op haar acteercarrière te concentreren. Intussen staat ze...www.vrt.be
Ik ken ze enkel van Dertigers, en daar speelde ze wel wat een bitch.Verschrikkelijk mens

Fan is een groot woord. Ik volg dat altijd met een half oog vanuit de sofa, terwijl ik meestal toch bezig ben op Macbook of Switch.toch wel frappant dat hier op dit forum er dus fans van thuis. Alleen al die trailer op VRT over het nieuwe seizoen is haast een parodie van DIW, zo genant slecht gemaakt.

Het is de frituur van de tv he: ja we weten dat er bucht in zit maar toch gaat het vlot binnen.toch wel frappant dat hier op dit forum er dus fans van thuis. Alleen al die trailer op VRT over het nieuwe seizoen is haast een parodie van DIW, zo genant slecht gemaakt.
Kan ook. Vraag is natuurlijk waar Polly dan zitMisschien is Bob gewoon opgepakt door zijn valse identiteitspapieren?
Eddy, Frank, Marianne!toch wel frappant dat hier op dit forum er dus fans van thuis. Alleen al die trailer op VRT over het nieuwe seizoen is haast een parodie van DIW, zo genant slecht gemaakt.
Niks maar al zen vriendjes staan daarop. Zou toch een weggever moeten zijn voor de flikken.Wat heeft die kwajongen nou weer uitgespookt?
Bedoel je Jorik Goorinckx?De stoute Bob .
""?""Bedoel je Jorik Goorinckx?