Thuis

ÉÉN Thuis

Sinds wanneer is Silke plots dealer geworden? De Lowie heeft iets straffer nodig, ze zal hem wel van wat heroïne voorzien. Thuis goes Trainspotting met Lowie in de rol van een Begbie die in tegenstelling tot in de film wel aan de heroïne hangt, de agressie heeft hij in elk geval in zich.
 
Sinds wanneer is Silke plots dealer geworden? De Lowie heeft iets straffer nodig, ze zal hem wel van wat heroïne voorzien. Thuis goes Trainspotting met Lowie in de rol van een Begbie die in tegenstelling tot in de film wel aan de heroïne hangt, de agressie heeft hij in elk geval in zich.

Zijn die scenes van Lowie ook niet heel expliciet ? Ik dacht dat ook heel wat -12 jarige naar thuis keken ?
 
My god, Robin... Er zijn echt meer gezichtsuitdrukkingen dan enkel eens als een kwezel naar boven en naar onder te kijken met je ogen.
Ik denk dat de gemiddelde bejaarde op't straat beter acteert dan die kerel.
 
Damn, Silke is wel echt een ho' geworden ze. Miljaar, int begin vond k die geniaal, nu erger ik er mij wel zwaar aan. Vettig tienerke.
 
Een spoedarts die loverboy is in bijberoep.
SM, trio's, gangbangs, avontuurtjes met hetzelfde geslacht, pseudo verkrachtingen, seks voor drugs, loverboys,...

Het gaat daar echt wel de goeie kant uit. Er gaat tegenwoordig ook geen aflevering voorbij zonder seksscène.
Een aflevering waarin Sunny zijn BBC in Marianne pompt zou de kers op de taart zijn.
 
Laatst bewerkt:
Aangezien de afleveringen nergens meer over gaan het het soms ronduit kinderlijk aan het worden is vermoed ik dat Silke ook hoofdleverancier is achter de schermen.
 
Terug
Bovenaan