Thuis

ÉÉN Thuis

Ze gaan geen internationale klopjacht inzetten voor een paar broodkruimels die ergens liggen. Wat je u als politie inspecteur misschien moet afvragen is waarom Bob de moeit zou doen om zichzelf op te blazen als hij ook gewoon verder kon varen en geen kanker had. Het antwoord zal zijn dat deze explosie enkel plaatsvond omdat de politie en Tamara/Lowie op het punt stond hem in te rekenen en dat dit zijn laatste uitweg was. En dan maakt het niet uit of hij nu pampers voor de kinderen had meegebracht of niet.

Als Judith niet op illegale wijze in zijn dossier was gaan kijken, dan hadden we hoogstwaarschijnlijk geen explosie gezien.
Dus die heeft last minute nog een explosief weten te fiksen? Die ontploffing lag gewoon al op voorhand vast.
Trouwens die doos met die pampers, heeft iemand die eigenlijk al gevonden? Ik hoop nu wel dat ze dit geen twee maand meer gaan rekken, want ik vermoed dat Thuis wel zal lopen tot het begin van het EK voetbal?
 
Dus die heeft last minute nog een explosief weten te fiksen? Die ontploffing lag gewoon al op voorhand vast.
Ge moet niet last minute een explosief vinden als dit onderdeel is van plan B. Zeker Bob niet.
Trouwens die doos met die pampers, heeft iemand die eigenlijk al gevonden? Ik hoop nu wel dat ze dit geen twee maand meer gaan rekken, want ik vermoed dat Thuis wel zal lopen tot het begin van het EK voetbal?
Dat gaat nooit uitkomen. Je moet niet wachten. Tenzij 10 jaar ofzo als ineens Leo opduikt terug. Bob heeft op zijn social media gezegd in een videoboodschap dat de laatste scène getoond is en dat hij afscheid neemt en de fans bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Want off screen kan er niks gebeuren?
Als jij daar op wilt hopen op een spetterende seizoensfinale met offscreen Bob, of op 2 kinderen dat op een dag gewoon terug thuiskomen of Tim dat belt “ze hebben Bob opgepakt en opgesloten in Afrika”… ik zit daar niet op te wachten alvast. Kinder personages en baby’s daar zit de thuis productie ook niet op te wachten.
 
Laatst bewerkt:
Als jij daar op wilt hopen op een spetterende seizoensfinale met offscreen Bob, of op 2 kinderen dat op een dag gewoon terug thuiskomen of Tim dat belt “ze hebben Bob opgepakt en opgesloten in Afrika”… ik zit daar niet op te wachten alvast. Kinder personages en baby’s daar zit de thuis productie ook niet op te wachten.
En waar spreek ik van seizoensfinale?
 
Ik volg het niet meer sinds de ontploffing maar blijkbaar heeft de Lowie intussen Viv al verkracht. Goed bezig als rouwende ouder
 
Terug
Bovenaan