Thuis

ÉÉN Thuis

Uw kinderen zijn "dood" en ge gaat amper 2 dagen later al poepen bij elkaar.
Degoutant van de scenarioschrijvers 😅
 
Of ge zit met zoveel emoties en weet ik veel wat dat ge t echt niet meer weet en voor ge t weet gebeurd dat.

Zo'n gigantisch drama meemaken dan zou ik het niet raar vinden dat mensen euh ja rare dingen doen (voor zover seks hebben tussen twee instemmende volwassenen raar is uiteraard om te beginnen).
 
Uw kinderen zijn "dood" en ge gaat amper 2 dagen later al poepen bij elkaar.
Degoutant van de scenarioschrijvers 😅
Het is tegenwoordig de ene degoutante verhaallijn na de andere. Op de facebook pagina van thuis nu reacties van mensen die hun kind verloren hebben die ook zeggen dat ze "daar niet aan denken op dat moment", vorige week dan weer reacties van mensen die kanker hebben of een terminaal familielid die ook vonden dat drama maken rond iemand die doet alsof echt niet kan. En zo blijft de serie verder afdalen. Want ja "int echt bestaat dat ook" zeggen ze dan, omdat ze ergens eens een artikel gelezen hebben uit de USA waar iemand een neppe koffietafel organiseerde of whatever. Nog ffkes en er loopt een pedofiel rond die zonder problemen jarenlang zijn ding kan blijven doen. Dat is dan ook "uit het leven gegrepen" neem ik aan. Zoals hun koppel bejaarden dat een polygamie begint met een mentaal gehandicapte ook uit het leven gegrepen zal zijn.

Het enige wat echt uit het leven gegrepen was was het verdoken racisme van Alexander, maar voor die goed en wel zijn ding kon blijven doen werd hij publiek aan de schandpaal genageld en daarna de kop ingeslagen door Marianne. Een goed voorbeeld over hoe je moet omgaan met racisme zeker?
 
Laatst bewerkt:
Moet zeggen da het ook wel allemaal om te kotsen is tegenwoordig... Zonde dat die goeie acteurs al die smerige verhaallijnen moeten spelen en als scenarioschrijver zou ik mij kapot schamen zoiets zelfs nog maar te bedenken...
 
Het is een soap hè mensen.
Dat daar zaken niet in kloppen is niets nieuws, en hoort bij het soap zijn.
Verder is die verontwaardiging toch ook weer overdreven. Het is niet dat men zit te lachen met mensen met kanker of dode kinderen hè.
 
Dat er zaken niet in kloppen hoort helemaal niet bij het soap zijn.
Als ik van de pot gerukte onrealistische nooit gebeurde fantasie verhalen wil zien dan kijk ik wel naar de smurfen.
 
Ik vraag mij toch echt af of en hoe ze die kinderen gaan terugvinden.
Niemand lijkt dat ook maar raar te vinden dat Bob nog een volle doos met pampers is komen halen bij VITA, om dan die kinderen zogezegd op te blazen.
 
Ik vraag mij toch echt af of en hoe ze die kinderen gaan terugvinden.
Niemand lijkt dat ook maar raar te vinden dat Bob nog een volle doos met pampers is komen halen bij VITA, om dan die kinderen zogezegd op te blazen.
Ze gaan geen internationale klopjacht inzetten voor een paar broodkruimels die ergens liggen. Wat je u als politie inspecteur misschien moet afvragen is waarom Bob de moeit zou doen om zichzelf op te blazen als hij ook gewoon verder kon varen en geen kanker had. Het antwoord zal zijn dat deze explosie enkel plaatsvond omdat de politie en Tamara/Lowie op het punt stond hem in te rekenen en dat dit zijn laatste uitweg was. En dan maakt het niet uit of hij nu pampers voor de kinderen had meegebracht of niet.

Als Judith niet op illegale wijze in zijn dossier was gaan kijken, dan hadden we hoogstwaarschijnlijk geen explosie gezien.
 
Terug
Bovenaan