Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag me ook af wat de oudjes in België van de verhaallijn vinden. Mijn grootouders hebben al geen idee van wat een podcast eigenlijk isBon, die dames van die serieus overschatte podcast zijn er nu al genoeg in geweest nee?

Cois Pelckmans heeft zowaar onthuld dat hij ooit gevraagd werd voor een comeback.In den tijd van Cois Pelckmans wel, Swingende Loodgieters for life

Wees al blij dat het geen fansonly isNet als je denkt dat het niet méér tenenkrommend kan is er de verhaallijn van Nancy met haar kinderlijke pogingen om te gaan influencen.
Ben eens benieuwd wanneer Emma/Judith de link zullen leggen tussen Abel en de uitgelekte foto's. Want Judith heeft die link aan hem gegeven en is dus één van de weinigen die Emma kende via die pagina als in het echt. Daarnaast ook nog eens die engelstalige opmerking dat ze "all lesbian" moest gaan met haar moeder.... Hoop gewoon dat het niet een eeuwigheid zal duren.Nu Emma liever in de koffer duikt met Cedric, is Abel eigenlijk al kansloos (voor hoeverre hij dat niet was).
Abel zal zich nu meer en meer beginnen richten op de FansOnly pagina van Emma. Dit zal evolueren naar een obsessie waarbij hij stalking niet zal schuwen en hij een echte freak wordt. Uiteindelijk zal dit resulteren in aanranding of verkrachting.
Alé zo denk ik toch dat het zal lopen.
JacquesBen eens benieuwd wanneer Emma/Judith de link zullen leggen tussen Abel en de uitgelekte foto's. Want Judith heeft die link aan hem gegeven en is dus één van de weinigen die Emma kende via die pagina als in het echt. Daarnaast ook nog eens die engelstalige opmerking dat ze "all lesbian" moest gaan met haar moeder.... Hoop gewoon dat het niet een eeuwigheid zal duren.
Doet me beetje denken aan diene ene die daar Tilly had verkracht en vriend van Rosa was, heeft toch ook een eeuwigheid geduurd eer dat daar de waarheid naar boven is gekomen.....