Visenya
Well-known member
Blok héEn waar zit de Gaby trouwens? Ik denk dat Britney haar lief al maanden niet meer gezien heeft.
En de laatste keer gespot, samen met Cédric en Silke, in de zetel van Vita Puur.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blok héEn waar zit de Gaby trouwens? Ik denk dat Britney haar lief al maanden niet meer gezien heeft.
Update: Dries doet nog altijd hetzelfde, maar dan "op" de dochter van zijn vriendin, die niet weet dat ze voor hem aan het cammen is.Vandaag in thuis:
- Het nieuw lief van de 17 jarige Britney, die bi is, zit met 2 andere hoofdpersonages te flirten over met wie van de 3 anderen hij het liefst in bed zou willen, aangezien hij gisteren zijn tshirt heeft uitgetrokken
- Tamara, de vrouw wiens gezin zopas helemaal uit elkaar gevallen is, doet ook haar suggesties met een grote glimlach!
- Rosa vertelt Karen over het vingerwerk van Waldek, om haar op te geilen
- Bob, die in scheiding zit met Tamara, trekt stiekem terug in bij haar en verrast haar met koken
- Karen voert een striptease show op om Tom op te geilen, terwijl die met zijn moeder Mens Erger Je Niet speelt. Morgen is haar proces.
- Dries gaat nog even "overwerken" voor de belangrijkste rechtzaak van zijn leven, zet wat zakdoekjes klaar, start de webcam en begint zich af te snokken
THUUUUUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIS
P.S. Dit is geen grap
Sorry ma dit zat er nu wel al maanden aan te komen. Die twee werden closer en closer laatste weken.Dat Lowie besluit Tamara binnen te doen slaat werkelijk alles. Lowie was altijd degene die nog oprecht kon zijn over "echte" vriendschap met zijn vrienden Bob en Tamara. En dan dit? Welk is het volgende personage dat ze helemaal gaan afbreken? Tim?
En de dood van Coiske was uiteindelijk nen droom ! #dallasSorry ma dit zat er nu wel al maanden aan te komen. Die twee werden closer en closer laatste weken.
Volgende week: Frank Bomans is al jaren dood en Manfred doet zich al jaren als hem voor
Oh maat als het moet zou ik Steph Goosens zen loon zelf financieren al was het maar voor 1 aflevering return of the PelckmansEn de dood van Coiske was uiteindelijk nen droom ! #dallas
Tom gaat voor Simone aangezien ze aan Frank niks meer heeft.Ik voorspel dat Tom binnenkort Judith binnen doet. Rosa, Sam en Tim zijn momenteel de enigen die wat stabiel zijn, ik ben curieus wie zich daar gaat komen inwringen.
Van alle waanzin van de laatste maanden is dit toch gewoon redelijk logisch. Hebben samen een kind hè. En Bob is de pedalen kwijt.Dat Lowie besluit Tamara binnen te doen slaat werkelijk alles. Lowie was altijd degene die nog oprecht kon zijn over "echte" vriendschap met zijn vrienden Bob en Tamara. En dan dit? Welk is het volgende personage dat ze helemaal gaan afbreken? Tim?
Dus gij vindt Dries dat zich afrukt op de dochter van zijn partner een seizoensfinale waardig? Amai.Van alle waanzin van de laatste maanden is dit toch gewoon redelijk logisch. Hebben samen een kind hè. En Bob is de pedalen kwijt.
De periode van de nieuwe hoofdscenarist zit er ondertussen al op denk ik, ontslagen in augustus, en nu zien we de opnames van september. Aflevering van gisteren vond ik trouwens echt goed. Kon een ca va seizoensfinale zijn.