Thuis

Thuis

In Thuis kennen ze dat niet, deuren dicht doen, op slot doen.

Dries is ook dom, 2 kanten aan een tafel, gewoon u aan andere kant zetten en je ziet de deur voor u open gaan
moesten ze dat kennen in Thuis: een slot, gordijn, vastmaken, tzou er gans anders uit zien

Vandaag in thuis:

- Het nieuw lief van de 17 jarige Britney, die bi is, zit met 2 andere hoofdpersonages te flirten over met wie van de 3 anderen hij het liefst in bed zou willen, aangezien hij gisteren zijn tshirt heeft uitgetrokken
- Tamara, de vrouw wiens gezin zopas helemaal uit elkaar gevallen is, doet ook haar suggesties met een grote glimlach!
- Rosa vertelt Karen over het vingerwerk van Waldek, om haar op te geilen
- Bob, die in scheiding zit met Tamara, trekt stiekem terug in bij haar en verrast haar met koken
- Karen voert een striptease show op om Tom op te geilen, terwijl die met zijn moeder Mens Erger Je Niet speelt. Morgen is haar proces.
- Dries gaat nog even "overwerken" voor de belangrijkste rechtzaak van zijn leven, zet wat zakdoekjes klaar, start de webcam en begint zich af te snokken

THUUUUUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIS

P.S. Dit is geen grap
Update: Dries doet nog altijd hetzelfde, maar dan "op" de dochter van zijn vriendin, die niet weet dat ze voor hem aan het cammen is.

Djezes wie blijft zoiets verzinnen.

Thuis zit echt wel in een serieuze neerwaartse spiraal mogen we toch wel stellen. Het scenario is op het niveau 'volledig van de pot gerukt' te noemen. Ik vraag mij werkelijk af hoe het er daar aan toe gaat bij het bedenken en bespreken van de scenario's. Sws dik respect voor alle acteurs in Thuis, om dit te doen en vooral om zo'n ellendige scenario's te moeten spelen.

Dat Lowie besluit Tamara binnen te doen slaat werkelijk alles. Lowie was altijd degene die nog oprecht kon zijn over "echte" vriendschap met zijn vrienden Bob en Tamara. En dan dit? Welk is het volgende personage dat ze helemaal gaan afbreken? Tim?

Dat Lowie besluit Tamara binnen te doen slaat werkelijk alles. Lowie was altijd degene die nog oprecht kon zijn over "echte" vriendschap met zijn vrienden Bob en Tamara. En dan dit? Welk is het volgende personage dat ze helemaal gaan afbreken? Tim?
Sorry ma dit zat er nu wel al maanden aan te komen. Die twee werden closer en closer laatste weken.

Volgende week: Frank Bomans is al jaren dood en Manfred doet zich al jaren als hem voor

Ik voorspel dat Tom binnenkort Judith binnen doet. Rosa, Sam en Tim zijn momenteel de enigen die wat stabiel zijn, ik ben curieus wie zich daar gaat komen inwringen.

Van alle waanzin van de laatste maanden is dit toch gewoon redelijk logisch. Hebben samen een kind hè. En Bob is de pedalen kwijt.

De periode van de nieuwe hoofdscenarist zit er ondertussen al op denk ik, ontslagen in augustus, en nu zien we de opnames van september. Aflevering van gisteren vond ik trouwens echt goed. Kon een ca va seizoensfinale zijn.

Van alle waanzin van de laatste maanden is dit toch gewoon redelijk logisch. Hebben samen een kind hè. En Bob is de pedalen kwijt.

De periode van de nieuwe hoofdscenarist zit er ondertussen al op denk ik, ontslagen in augustus, en nu zien we de opnames van september. Aflevering van gisteren vond ik trouwens echt goed. Kon een ca va seizoensfinale zijn.
Dus gij vindt Dries dat zich afrukt op de dochter van zijn partner een seizoensfinale waardig? Amai.

Tamara en Lowie hebben helemaal geen kind samen zij is puur draagmoeder geweest. Als alle draagmoeders een relatie gaan starten met de vaders en moeders dan zijn het toch geen draagmoeders. In snap dat ze een band heeft met Pollie maar toch geen seksuele gevoelens voor de voormalig beste vriend van haar man in hemelsnaam, en al zeker niet in omgekeerde richting Lowie naar Tamara. Is dat de dankbaarheid van Lowie voor Bob? Zijn relatie was al verpest geraakt door die zwangerschap en nu gaan we nog voor de scheiding rond is ook nog ff elkaar binnen doen? Lowie heeft geen enkele reden om dat te doen, wie draait er nu iemand binnen “uit dankbaarheid voor een kind voor mij te baren”, de vrouw van de man voor wie je getuige was op het huwelijk en nog altijd niet gescheiden is like wtf. Laten we het daar dan oneens over zijn.

Seizoensfinale waardig… ik vermoed dat je bijna elke aflevering of elke vrijdag tegenwoordig dan seizoensfinale waardig vind.

Laatst bewerkt:
Zou inderdaad veel te voor de hand liggend zijn dat het Vince zou geweest zijn. Maar die zijn DNA zal normaal gezien wel in de database zitten gezien zijn gerechtelijk verleden, dat van Karin daarentegen? Vince als moordenaar en directe exit Gert Winkelmans is natuurlijk een valabele optie in Thuis gezien gans zijn gezin ondertussen ook reeds ineens uit de serie verdween.

Benieuwd hoe superflik Tim er weer volledig naast zal zitten en hoe de Dieter het zal oplossen.

Ofwel zal het iemand zijn die niets te maken heeft met de reeks , afrekening in het milieu ...
Of het is Rosa

Kan Bob niet alleen gaan wonen?
Altijd dat samen wonen daar, en ze doen daar het ergste van al geen deuren vast of dicht, natuurlijk komt daar miserie van

Terug
Bovenaan