Thuis

ÉÉN Thuis

Bob kan ook met Leo naar Cambodja vertrekken zonder hij kanker heeft en zonder terug te gaan inwonen bij Tamara. Sterker nog dat zou eenvoudiger zijn want nu is Bob continue omringd door mensen dat voor hem willen zorgen en hem willen tegenhouden gevaarlijke dingen te doen al was het maar met de auto rijden. Als hij geen kanker zou gehad hebben dan kon hij gewoon in zijn week paasvakantie doen met Leo wat hij wou en niemand zou de eerste dagen iets doorhebben.
Maar wel nog eens zijn dingen kunnen doen met Tamara :oi22:
 
Ik heb precies iets gemist?

Had Dries niet een oneindige haat tegenover Karin omdat die ooit een zaak tegen zijn moeder/vader gewonnen had waardoor ze totaal aan de grond zaten en 1 van de 2 ook gestorven was aan de gevolgen van waar die zaak over ging?
Dat Dries ultiem in het kantoor ging infiltreren om meer inside info uit dat dossier te krijgen en samen met nog wat dirt haar proberen uit haar ambt wou ontzetten?

Er zullen toch wel meer dan 3 advocaten in de omgeving actief zijn? Dat hij nu per se met haar gaat samenwerken en ze nog eens en passant op de kantoortafel neukt, is een vreemde kronkel in de Thuis-matrix.

En dan nog eens in zee gaan met de vrouw van die rechter-racist? Had die dude er ook niet eigenhandig voor gezorgd dat de bouwaanvraag van Dries aanvankelijk afgewezen was? Dries had toch een klacht tegen die neergelegd voor racisme? En dan nu samenspannen met die vrouw-racist om Marianne in de bak te krijgen, een vrouw waar hij ook bijna(?) eens op gezeten heeft.
 
Ik heb precies iets gemist?

Had Dries niet een oneindige haat tegenover Karin omdat die ooit een zaak tegen zijn moeder/vader gewonnen had waardoor ze totaal aan de grond zaten en 1 van de 2 ook gestorven was aan de gevolgen van waar die zaak over ging?
Dat Dries ultiem in het kantoor ging infiltreren om meer inside info uit dat dossier te krijgen en samen met nog wat dirt haar proberen uit haar ambt wou ontzetten?

Er zullen toch wel meer dan 3 advocaten in de omgeving actief zijn? Dat hij nu per se met haar gaat samenwerken en ze nog eens en passant op de kantoortafel neukt, is een vreemde kronkel in de Thuis-matrix.

En dan nog eens in zee gaan met de vrouw van die rechter-racist? Had die dude er ook niet eigenhandig voor gezorgd dat de bouwaanvraag van Dries aanvankelijk afgewezen was? Dries had toch een klacht tegen die neergelegd voor racisme? En dan nu samenspannen met die vrouw-racist om Marianne in de bak te krijgen, een vrouw waar hij ook bijna(?) eens op gezeten heeft.
Na dat hele debacle van de caravan en de royering van Karin, is Dries ook al eens terug beginnen werken voor Advocatenkantoor De Decker om zegmaar Karin haar plaats in te nemen, en dat op "tip" van Karin zelf, die het als soort van afsluiting van de vetes en verdergaan op het professioneel elan zag. Pas later is Karin weggegaan in dat advocatenkantoor om fulltime te gaan werken als docent geloof ik.
Zie https://nergensbeterdanthuis.fandom.com/nl/wiki/Aflevering_4881

Dries vertelt Karin dat hij haar aanbod gaat afslaan, aangezien hij niet gelooft dat zij niet terug de bovenhand gaat willen nemen. Karin ziet veel potentieel in hem en wil hem de kans geven een grote advocaat te worden. Tom is verbaasd om te horen dat het haar toch geslaagd is om Dries te overtuigen.
Dries dat is een van de grootste idioten uit thuis, die zijn 2 ouders zijn dood mede door (professioneel) toedoen van Karin, maar daar heeft hij gewoon seks mee en werkt hij mee samen, om dan zijn zogezegd jarenlang beste vriendin Marianne de bak in de laten draaien, gewoon omdat hij er niet tegen kan dat Marianne hem niet als advocaat wou door zijn klucht met Emma. En Tamara wil daar dan beste vriendjes mee zijn, die gast is nog vele malen zotter dan Bob. Hij heet trouwens Kim niet Dries weet je nog :rofl:
 
Die verhaallijnen... Oké 't is een soap, maar ze zijn toch echt 180 graden gedraaid met hun personages...

Karin die plots geïnteresseerd is een vuilnisman?

Viv die panikeert bij 1 telefoontje en 1 klant in de zaak?

Silke die ooit toch goede student was en haar best deed om advocate te worden is plots terug een puber geworden.

De Frank die staat te dansen op een feestje. Das toch het type om gewoon aan de bar te hangen met een pint.
 
Karin die plots geïnteresseerd is een vuilnisman?
Haar vorige avontuurtje was een ex-gevangene die bij Eddy inwoont.
Viv die panikeert bij 1 telefoontje en 1 klant in de zaak?
Als ik me niet vergis waren er 3 klanten en was tegelijk het magazijn nog aan het bellen.
Silke die ooit toch goede student was en haar best deed om advocate te worden is plots terug een puber geworden.
Die is altijd al een puber met een aandachtprobleem geweest. Ilias belachelijke opdrachten laten doen, Dries aanklagen zonder rede, Ilias gebruiken voor zijn geld wanneer het haar uitkomt etc.
De Frank die staat te dansen op een feestje. Das toch het type om gewoon aan de bar te hangen met een pint.
Die wou niet dansen maar was jaloers op iemand dat met zijn vrouw stond te dansen, en hij durft er niet meer op kloppen omdat dat de vorige keer niet goed is afgelopen.
 
Ik zie Sunny nog gewoon heel droog sorteren uitleggen aan Karin. Zou wel gieren zijn
1710414295889.png
 
Stop nu toch eens met die Adil al die emotionele scènes te geven. Is een heel slechte acteur, doet da gewoon niet.

En Rosa zou ik ook weer normaal maken. Want is ook buiten haar range.
 
Ik vond het vandaag juist heel goed geacteerd van Adil, in die dialoog met Christine waarin hij haar vroeg om het huwelijk nog een kans te geven. Niks op aan te merken zeer realistisch. Veel beter dan die emoties van "Christine allez wat doede gij nu???" bij die moeder enz.

En Christine ik snap haar ook wel, alleen had ze toch echt wel kunnen weten dat het "vuur" met Adil al vanaf het begin niks was, daar moet je toch niet mee trouwens en kinderen maken hopende dat dat iets zou worden. Dat hebben wij als kijker nooit gezien, Adil is nu eenmaal een te brave vent voor iemand gelijk Christine. Tis niet voor niks dat ze hem bedrogen heeft met Bob.
 
Terug
Bovenaan