Thuis

ÉÉN Thuis

ZEG GEWOON TEGEN DIETER DAT TIM UNDERCOVER IS
MILJAAR

sorry moest er effe uit.
 
Mijn pronostiek voor de seizoensfinale

Kobe blijkt geen ALS te hebben hij was gewoon verknocht aan de dope van Chris. Het moment dat dat aan het licht komt ontwaakt Femke uit haar hypnose en start ze de zoektocht waar iedereen op wachtte: die naar Cois.

Angele vangt Viv en Nora met zo e groot vangnet zodat Waldek voor Rosa zou vallen en Lowie achter Viv gaat. Het omgekeerde gebeurt: Lowie begint iets met Rosa en Viv begint iets met Waldek.

Frank gaat last minute achter Simonne en kan zich met magneten aan het vliegtuig vastklampen. Door de staking van Brussels airlines gaat de vlucht niet door, zal iemand Frank kunnen losmaken?

Chris blijkt helemaal geen dealer te zijn, hij handelt in vervallen Chocomousse met slagroom, na 3 maanden fermenteren leid dat tot zware maar onschadelijke hallucinogene trips. Harry had al die tijd gelogen en Tim zijn undercoveroperatie was voor niks.

En nu blijf ik hier weg tot ik straks zelf de finale zie
 
Je kan het nu toch al aflopen hoe het gaat gebeuren

Stevenson tegen de cremekar gebotst,
Kind dood , Kobe dood, Waldek geheugenverlies en denk dat hij weer getrouwd is met Rosa,
Tim en dieter leven nog (dieter mss met schade) , Tim jaagt heel het volgende seizoen op chris.

Ik moet wel zeggen , het is nu wel een van de beste slechterikken die ik me kan herrinneren.
 
Het seizoen zal volgens mij eindigen met Dieter die gepakt wordt door Chris & co en Tim die het bevel krijgt hem neer te schieten. Lijkt mij een goeie cliffhanger
Kzit er precies niet zo ver naast

Kobe inderdaad dood.
Die schuur is volgens mij die van die boer naast Stevenson dus die vlammen zullen wel opgemerkt worden. Er is een patrouille naar Chris zen woning gestuurd dus ik ga ervan uit dat dat die hoeve is, zal niet ver lopen
Ons Simonne kan nog huilen, toch nog 1 zekerheid int leven
Peter en Femke zal wel terug goedkomen.
En den Ilias is goed bezig
 
Laatst bewerkt:
Die schuur is volgens mij die van die boer naast Stevenson dus die vlammen zullen wel opgemerkt worden.
Zou raar zijn als ze zo lang zouden met den auto rijden als het gewoon vlak naast de locatie was waar ze net zaten...

Hoe zou Chris eigenlijk Tim ontmaskerd hebben, er moet toch nog een mol zijn bij de politie dan?
Door die test? Die test was letterlijk zijn ontmaskering. Chris faked dat er een zotte levering komt, iets dat hij enkel tegen Tim verteld, hij laat hem doen en de dag van de levering pakt hij hem mee en test hem. Tfeit dat ze komen zoeken bewijst genoeg, alleen hij wist er van. Op de locatie zelf spelen ze gewoon het spelleke mee maar er is geen sprake van drugs, gewoon normale levering.

Los hiervan, dat Waldek eindelijk een attack krijgt heeft lang geduurd, daar zat ik al een half seizoen op te wachten met dat lopen en hoe die telkens toe kwam, ze hebben het zodanig lang gerokken dat ik het zelf niet meer verwacht had, tot hij dan weer half dood die race finishte, dan dacht ik ja tis mss toch van da :p
 
Terug
Bovenaan