Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Den timinator is ze verstand precies aant verliezen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OF HET IS EEN CUNNING PLAN OM CHRIS VOOR EENS EN VOOR ALTIJD ACHTER SLOT EN GRENDEL TE STEKEN.Den timinator is ze verstand precies aant verliezen
Ik hoop het want anders gaan Cois en Julia toch aan Katrien moeten vragen om het uit te makenOF HET IS EEN CUNNING PLAN OM CHRIS VOOR EENS EN VOOR ALTIJD ACHTER SLOT EN GRENDEL TE STEKEN.

Dat is inderdaad wel echt weird maar 2000 man is wel heel goed gecasht![]()
2.000 "Thuis"-fans worden muisstil bij hernieuwing huwelijksbeloften Tamara en Bob In Hasselt | VRT NWS Nieuws
Het was muisstil op het binnenplein van de abdij van Herkenrode in Hasselt toen de personages Tamara en Bob uit "Thuis" hun huwelijksbeloften herhaalden voor zo’n 2.000 fans. Het koppel gaf vrijdag al zijn jawoord op televisie, zondagmiddag mochten de fans meefeesten met hun favoriete soapacteurs.www.vrt.be
wtf![]()
Wanneer ik zo iets lees moet ik terugdenken aan de film 'The Day The Earth Stood Still". -> die alien stopt zijn onderzoeksmissie onmiddellijk en laat ons vernietigen, wanneer hij dat te weten komt...![]()
2.000 "Thuis"-fans worden muisstil bij hernieuwing huwelijksbeloften Tamara en Bob In Hasselt | VRT NWS Nieuws
Het was muisstil op het binnenplein van de abdij van Herkenrode in Hasselt toen de personages Tamara en Bob uit "Thuis" hun huwelijksbeloften herhaalden voor zo’n 2.000 fans. Het koppel gaf vrijdag al zijn jawoord op televisie, zondagmiddag mochten de fans meefeesten met hun favoriete soapacteurs.www.vrt.be
wtf![]()
ik was van plan om er naar toe te gaan, maar niet bij de deur![]()
wtf![]()

Op de thuisfan pagina de gekste reacties gaan van ‘welke cadeau moeten we kopen’ tot ‘hoe kan het dat het feest zondag is maar ze het vrijdag al tonen op tv’Wanneer ik zo iets lees moet ik terugdenken aan de film 'The Day The Earth Stood Still". -> die alien stopt zijn onderzoeksmissie onmiddellijk en laat ons vernietigen, wanneer hij dat te weten komt...

25euro per ticket...![]()
wtf![]()

Dat zijn van die mensen die op Kadèr Gürbüz kwaad worden omdat ze in Thuis soms een bitch is![]()
wtf![]()

Ik denk dat ook wel. Soort deal om zijn zwart werk niet te laten bestraffen. Waarom zou hij ook anders dat envelopje met geld meenemen in zijn politiejas naart bureau.Zou de Tim een soort van undercover zijn ?