Thuis

Thuis

Pips komt uw speelgoed is opruimen jongen :lol: .

Vond ik één van de beste van de laatste tijd in thuis.

wtf :rofl:
Dat is inderdaad wel echt weird maar 2000 man is wel heel goed gecasht

En dan de acteurs maar klagen dat ze niet naar de supermarkt kunnen wanneer hun personage is vreemd gegaan.

Wanneer ik zo iets lees moet ik terugdenken aan de film 'The Day The Earth Stood Still". -> die alien stopt zijn onderzoeksmissie onmiddellijk en laat ons vernietigen, wanneer hij dat te weten komt...

ik was van plan om er naar toe te gaan, maar niet bij de deur :(

Wanneer ik zo iets lees moet ik terugdenken aan de film 'The Day The Earth Stood Still". -> die alien stopt zijn onderzoeksmissie onmiddellijk en laat ons vernietigen, wanneer hij dat te weten komt...
Op de thuisfan pagina de gekste reacties gaan van ‘welke cadeau moeten we kopen’ tot ‘hoe kan het dat het feest zondag is maar ze het vrijdag al tonen op tv’ 😆

25euro per ticket...
Ik was er en was echt leuk eigenlijk. Traantje weggepinkt bij het "huwelijk" en het huwelijksfeest was echt een voltreffer. De openingsdans was op de tonen van "if I needed you" van de Broken circle breakdown. Maar voor we het goed en wel besefte, ging het lied over in een geniale remix van Dimitri Vegas en Like Mike. Tamara en Bob toverde plots confettikanonnen naar boven, het signaal om het feest officieel te starten :love:

Tot in de vroege uurtjes gedanst, mijn voeten zijn nog boos op me, en mij echt ziek gelachen met de fratsen van Ilias en Lowie. Kleine domper was de Frank die wat te veel had gedronken en niet kon zwijgen over dierenleed, maar al bij al echt een prachtige avond.

Onderweg naar huis toch even naar de sterrenhemel gekeken, nagenieten en tegelijk beseffen dat Leo samen met Yvette, Cois, Luc,... ergens daarboven het glas hebben geheven op het bruidspaar.

Morgen geen Thuis
MAAAAAR
Woensdag dubbel aflevering

yes-baby.gif

Dat zijn van die mensen die op Kadèr Gürbüz kwaad worden omdat ze in Thuis soms een bitch is :lol:

Zou de Tim een soort van undercover zijn ?
Ik denk dat ook wel. Soort deal om zijn zwart werk niet te laten bestraffen. Waarom zou hij ook anders dat envelopje met geld meenemen in zijn politiejas naart bureau.

Hypothetische seizoensfinale: Harry confronteert Chris, waardoor Tim door de mand valt en dat lentefeest niet zo goed zal aflopen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan