Thuis

ÉÉN Thuis

Wel zot dat de volledige uitslag van de finale bekend is gemaakt in aflevering 1.
Vorig jaar duurde het toch een weekje dacht ik.
De uitslag is gekend inderdaad en ben daar tevreden mee. Liever zo dan een week uitmelken. Benieuwd hoelang de zoektocht naar Chris nog zal duren.
 
Allez ik ben blij dat Kobe de kop in is. De 1e kobe vond ik een ergerlijke acteur, de 2e was een waardige opvolger, want ik ergerde mij minstens even hard. Wel een goed personage om af te maken, gezien zijn banden naar zowat elke tak van de Thuis families gaan.
Misschien nu eindelijk door het drama Waldek en Rosa samen want dat insinueren ze ook al veel te lang.
 
Allez ik ben blij dat Kobe de kop in is. De 1e kobe vond ik een ergerlijke acteur, de 2e was een waardige opvolger, want ik ergerde mij minstens even hard. Wel een goed personage om af te maken, gezien zijn banden naar zowat elke tak van de Thuis families gaan.
Misschien nu eindelijk door het drama Waldek en Rosa samen want dat insinueren ze ook al veel te lang.
1 was zo opvliegend en luid en 2 was heel lang heel stil en rustig. Het ging van 'razende zot' naar 'I kill you in your sleep' en dat maakte het nog vreemder
 
Terug
Bovenaan