Album of the week The Vandals - Hitler bad, Vandals good. (1998)

(. nieuwe tekst, tevroeg op 'post' ,geklikt.)

Ik verwachtte een frisse nieuwe ALOTW, maar krijg "punk" voor eeen heel jong publiek (ik ,hou het beschaafd) met weinig boeiend en inspiratieloze pop. Voor, een eerste nummer is dit leuk maar daarna wordt het veel te generisch. En wie ook maar een beetje eerlijk is weet dat elk nummer inwisselbaar is. Ik ken echt weinig van punk, maar als ik ,een plaat hoor als "Fresh Fruit For Rotten Vegetalbles" waar de energie van spat dan is de keuze gauw gemaakt. En beste OP, als,als dit allemaal negatief klinkt, trek het ,je niet persoonijk aan, ten slotte is, een muziekgenre een van de meest subjectieve kunstgenres en wat de voor de ene drek is is voor de andere een parel;

Me dunkt dat somige deze thread veel te serieus nemen en men bang is om sommigen" voor ,het hoofd te stoten.
 
Laatst bewerkt:
Deze morgen afgespeeld.

Doet me op een bepaalde manier denken aan de Misfits,maar halen dat niveau niet.
Vind het niet slecht,maar kon me ook niet echt boeien.
Zal dit dus niet snel terug opzetten.
Zal dan eerder opteren voor andere en meer (commercieel) bekende punk gerelateerde bands.
 
Ook eindelijk eens beluisterd na vorige week een weekje verlof.

Vind dit nu eens echt geen interessante muziek.
Ben nooit echt aan de punk geweest, en al helemaal niet aan dit soort toestanden.
Pas op vind het geen slechte muziek op zich, het is catchy en zit wel goed in elkaar en al wat ge wilt, maar heel de "vibe" klikt bij mij gewoon niet. Het stoort me zelfs een beetje zou ik durven zeggen. (kan ook aan mijn gemoedstoestand liggen)
 
Het was een beetje moeilijk voor mij om door deze hele plaat te gaan, ondanks dat ze maar 30-ish mins was :rofl:Ik heb drie of vier keer de eerste 2 nummers beluisterd en dan daarna altijd moeten afzetten omdat ik er gewoon niet voor in de mood was.

Ik word hier noch koud noch warm van. Ik heb hier ook geen nostalgische connectie mee, vocals en lyrics boeien mij geen hol, en dan schiet er hier volgens dat ik kan lezen niet veel meer over van het album :unsure:
Is gewoon feestmuziek, niet meer niet minder. Maar niet echt mijn ding. Nooit geweest ook niet. Live met een stuk of 10 pinten in men kamazole vind ik dit geniaal

Al in al, een technischer album dan ik al ooit ben tegengekomen in de hele nest dat punk/punkrock is. En dat hoor je gewoon direct vanaf minuut 1, en dat trekt zich over de hele lijn door. Ik kan hier niks op aanmerken.

Productie gewijs top.

Album art super lame.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan