The Star Wars Universe

Vandaag begonnen aan het laatste seizoen van The Bad Batch en ik vraag mij nu, na 3 afleveringen ver echt af of dat gans de serie zo in het donker gaat afspelen? De helft vd tijd zie ik niks... Als ik mij goed herinner was seizoen 2 ook soms wat donker maar dit is toch wel opvallend.

The Acolyte gisteren in première gegaan op Disney+. 2 afleveringen ineens en vanaf dan welke woensdag een nieuwe. Ik vond het wel interessant. Goei tempo. Interessante periode ook.

The Acolyte gisteren in première gegaan op Disney+. 2 afleveringen ineens en vanaf dan welke woensdag een nieuwe. Ik vond het wel interessant. Goei tempo. Interessante periode ook.
Holy shit, even opgezocht en ik lees dat kogonada enkele afleveringen gaat regisseren hiervoor? Watchlisted!

Het was idd maar pover.
Cinematografie was een dikke nul.
De storytelling was ook maar bof, beetje gehaast.
Begrijp wel niet al de ophef over het feit dat ze 2 mama's zou hebben ofzo.
Maar de kwaliteit mag echt wel omhoog

Net de eerste twee afleveringen gezien, ik vond het best wel OK. Moet imo toch niet onderdoen voor veel van de andere Star Wars series. Al is dat nog moelijk te zeggen natuurlijk na slechts twee afleveringen. Ik gun het voorlopig het voordeel van de twijfel.

Wel doodjammer dat Indara meteen sterft, Carrie-Anne Moss stak er met kop en schouders bovenuit wat mij betreft. :frown:

Gasten, serieus, in't beginvan aflevering 1 zijn ze een BRAND aan't blussen in fucking SPACE. Ik heb het dan maar afgezet. Veel dommer kan je eigenlijk toch niet hebben denk ik dan.

Smaken en kleuren natuurlijk en het is sci fi maar komaan vuur in't luchledige wtf?
Geef de mensen die Andor gemaakt hebben en Rogue One eens free reign, dat waren de enige Star Wars Disney producten die de moeite waren.

Gasten, serieus, in't beginvan aflevering 1 zijn ze een BRAND aan't blussen in fucking SPACE. Ik heb het dan maar afgezet. Veel dommer kan je eigenlijk toch niet hebben denk ik dan.
Dacht ik zelf ook meteen hoor. Meteen gevolgd door de gedachte "ach ja maar het is Star Wars, geen science fiction met onze natuurwetten". Vuur, explosies, geluid, zelfs zwaartekracht in space, hebben we allemaal al gehad. En dus verder niet meer bij stilgestaan. 🤷‍♂️

uitleg

Veel belachelijker was die pipo jedi dat alles aan het volgen was met de verrekijker terwijl hij nog geen 3 meter van dat gevecht stond.
Ik ben tegen heel het anti woke gedoe van de fans, maar de serie is eigenlijk toch gewoon niet kwalitatief genoeg?
Dit kost dan ook het dubbele van kenobi? Wat ook al niet goed was.

Idd Andor en Rogue one ftw

Ik heb genoten van de eerste 2 afleveringen. Toffe characters, leuke gevechten. Laat de rest maar komen! :love:

Ep1 gezien ... Ik vind het zeer middelmatig.

Personages zijn maar mèh, behalve Sol en Indara.

RIP Indara natuurlijk ... die nogal Trinity met een light saber was in Hidden Tiger Crouching Star Wars

Rogue one en Andor blijven inderdaad nog het beste, gevolgd door The Mandalorian S1-2.

Neigt soms wat teveel naar anti-woke, maar deze heeft heel wat terechte punten van kritiek en toont aan wat er mis is met The Acolyte. Basically, lousy script writing door en door.

Sci Fi, maar ook fictional science. vuur in quasi luchtledige, ja dat is onwaarschijnlijk IRL.
Vond het wel een toffe 2 afleveringen, maar ik zet mijn brein precies meer uit dan de gemiddelde.

Vuur in space is helaas het minste waar ik me zorgen over maak. Zoals gewoonlijk zijn het vooral de ondermaatse acteerprestaties, flinterdun plot en middelmatige productie die deze reeks vergallen.

Ik vrees dat deze reeks mijn vertrouwen in Star Wars een finale krak gaat bezorgen.

Snap oprecht niet waarom er zoveel kritiek komt op die vuur-scene.

Star wars wou nooit realistisch zijn… Een beetje goedkoop op die manier.

Snap oprecht niet waarom er zoveel kritiek komt op die vuur-scene.

Star wars wou nooit realistisch zijn… Een beetje goedkoop op die manier.

Ik heb het nog niet gezien. Maar als ik het slecht vind, zal het niet daaraan liggen. We kijken al 40 jaar naar een filmreeks waar ge geluiden krijgt van Tie Fighters die iconisch zijn. En net zoals vuur kan ook geluid in de ruimte niet.

Net de eerste 2 afleveringen gezien. Behoorlijk saai. Had de hele tijd het gevoel dat ik naar een aflevering van Star Trek uit de jaren 90 aan het kijken was. Zwak script en zwakke acteerprestaties. Het zag er soms ook niet uit eigenlijk.

Het mega cringe moment was niet het vuur maar: I have a bad feeling about this. Ik snap oprecht niet waarom in elke film, elke serie deze lijn moet zitten.

Dat Andor seizoen 2 maar vlug komt...

Net de eerste 2 afleveringen gezien. Behoorlijk saai. Had de hele tijd het gevoel dat ik naar een aflevering van Star Trek uit de jaren 90 aan het kijken was. Zwak script en zwakke acteerprestaties. Het zag er soms ook niet uit eigenlijk.

Het mega cringe moment was niet het vuur maar: I have a bad feeling about this. Ik snap oprecht niet waarom in elke film, elke serie deze lijn moet zitten.

Dat Andor seizoen 2 maar vlug komt...

Tut tut tut. Star Trek in de 90s was wel peak sci-fi!

Terug
Bovenaan