The Star Wars Universe

Tja, een DEI hire met 0 ervaring in het sci-fi genre, een bucht palmares en een politieke agenda… wat kan er verkeerd gaan?

Ook eens begonnen aan acolyte intussen. Bij dat vuur dacht ik ook direct van wtf in de ruimte? Maar dan bedacht ik me meteen, misschien is het omdat er zuurstof mee ontsnapt ofzo?

Ik erger me eigenlijk vooral aan de klederdracht. Al die kleren komen rechtstreeks van de droogkuis, geen stofje vuil te zien. Zelfs niet na een gigantisch zware crash waarvan iedereen dacht dat Osha die nooit zou kunnen overleven.

En ook wel vreemd dat het identieke tweelingen zijn als ze ouder zijn, maar als kind dan niet?

Laatst bewerkt:
Net toch aflevering 3 gezien maar, ik stop hier gewoon mee. Andor S02 en waarschijnlijk Ahsoka S02 wil ik wel nog graag kijken maar verder is SW toch echt wel op sterven na dood. Ik had al links en rechts gehoord dat het slecht was en meestal is het dan wat overdreven maar dit is gewoon alles wat ooit Star Wars maakte in de vuilbak gooien. Ik vraag me oprecht af of er überhaupt QC is bij Disney. Blijkbaar niet, tenzij Kathleen Kennedy het op haar eentje doet.
En die kinderen lijken niet eens op elkaar :sop:
Awel, dat vond ik ook. Ik was eerst nog aan het twijfelen maar soms zie je het wel heel duidelijk. Ook weer een vreemde beslissing maar bon "who cares" denken ze bij Disney waarschijnlijk

Says it all

Toen Disney de Star Wars licentie overnam, dacht ik dat het een geweldig idee was. Ik zag heel wat anders voor me dan wat die bende idioten ervan gemaakt hebben. Hoe kan je een franchise zo verkrachten en volledig om zeep helpen?
Dit krijg je volgens mij nooit meer goed zonder al die nonsens buiten Rogue One / Andor / Solo te schrappen uit de geschiedenis.
De gemiddelde Marvel / Dark Horse comics rond Star Wars hadden betere verhalen dan deze absolute onzin.

Laatst bewerkt:
Dat Solo positief bekeken wordt, ligt toch echt puur aan het feit dat het na TLJ kwam en zovelen TLJ haatten? Solo stelde toch echt niks voor...

Ja ok, die vierde aflevering was echt zwaar ondermaats. Hopelijk betert het nog wat, want nu krijg ik ook stilaan het gevoel mijn tijd te verdoen. :sop:

Ja ok, die vierde aflevering was echt zwaar ondermaats. Hopelijk betert het nog wat, want nu krijg ik ook stilaan het gevoel mijn tijd te verdoen. :sop:
Het is om van te beginnen wenen, het bizarre is dat die nog 'ça va' reviews krijgt in de media. Nogmaals, het trekt op de bok zijn kloten...
Ik vraag me nu echt af wat ze gaan doen met toekomstige series. dit kan toch niet anders dan destructief zijn voor Disney en shareholdervalue. Ik heb alvast mijn Disney account opgezet, genoeg andere alternatieven.

Het is om van te beginnen wenen, het bizarre is dat die nog 'ça va' reviews krijgt in de media. Nogmaals, het trekt op de bok zijn kloten...

Metacritic geeft een score van 6,7 gemiddeld en dat is dankzij de woke media.

User reviews zijn met hun 4.2 al héél wat realistischer.

Ik heb het na een halve aflevering afgezet en heb spijt dat ik die minuten van mijn leven kwijt ben. :) Dan nog maar eens wat afleveringen van BG opgezet.

Says it all

Toen Disney de Star Wars licentie overnam, dacht ik dat het een geweldig idee was. Ik zag heel wat anders voor me dan wat die bende idioten ervan gemaakt hebben. Hoe kan je een franchise zo verkrachten en volledig om zeep helpen?
Dit krijg je volgens mij nooit meer goed zonder al die nonsens buiten Rogue One / Andor / Solo te schrappen uit de geschiedenis.
De gemiddelde Marvel / Dark Horse comics rond Star Wars hadden betere verhalen dan deze absolute onzin.

Het grappige is dat de makers / schrijvers wild om zich heen schoppen om zich te verdedigen. Ik heb al een tweet zien passeren waarbij de hoofdschrijver zegt dat het moeilijk is om goed materiaal zelf te schrijven omdat er weinig bronmateriaal (lore) is. fucking lol.

Toch nog even doorgezet voor e4 en ik heb wat leuke gevecht choreo gezien maar dat was dan ook meteen het enige lichtpuntje.

Qimir mag dan wel als zeer krachtig geportretteerd worden maar wat een drol van een Sith is me dat, Mae die draaide met de wind van wat haar intentie nu eigenlijk zijn, Sol blijft maar verdwaasd rond zich kijken en het plot is amper vooruit gegaan in 5 afleveringen. Ook technisch was het allemaal heel knullig in beeld gebracht, alles speelde zich af op een zakdoek maar te pas en te onpas verdwenen of kwamen er personages tevoorschijn.

Ik begrijp niet waarom bv Reddit grotendeels positief lijkt te reageren. Wie blijft deze verdorven koek slikken?

Aflevering 5 was beter door de actiescènes en omdat er eindelijk eens een beetje vooruitgang werd geboekt.

Al zaten er nog steeds zaken in die de wenkbrauwen deden fronsen.

ik vind Mae als personage slecht geschreven. Ze draait inderdaad met de wind en de emoties die ze toont komen precies nooit overeen met de situatie, heel weird. Te casual, dan weer te 'dark', soms te kinds. Onmogelijk om mee te leven met haar motivatie, whatever those are supposed to be. Osha is wat stabieler, maar krijgt mij toch ook niet overtuigd om er iets om te geven. Samenloop van zwakke dialoog en directie misschien.

Er worden meteen 2 hoofdpersonages redelijk hardcore kapot gemaakt. Op zich geen probleem mee, maar door de toon van de reeks tot hier toe had ik zoiets niet echt verwacht. Het leek me wat overkill (letterlijk) om er meteen 2 uit te schrijven.
Daarbij was Yord echt compleet nutteloos. Hij werd als een soort Worf behandeld: kreeg altijd ongelijk en er werd nooit naar geluisterd lol. Hij leek me enkel te bestaan om de vrouwen er sterker uit te doen komen.

Qimir vond ik nogwel OK gebracht eigenlijk. Weinig problemen mee. Maar dat gaat toch nog goed moeten aangekleed worden vind ik. Want om als eerste Sith te verschijnen na 1000den jaren, zijn z'n redenen nogal oppervlakkig.

Ahsoka had ook plots een betere ep toen Anakin opdook. Maar het werd erna gewoon opnieuw een pak minder. Mssn was dit ook die ene betere ep. We zullen zien.

Laatst bewerkt:
Aflevering 5 was beter door de actiescènes en omdat er eindelijk eens een beetje vooruitgang werd geboekt.

Al zaten er nog steeds zaken in die de wenkbrauwen deden fronsen.

ik vind Mae als personage slecht geschreven. Ze draait inderdaad met de wind en de emoties die ze toont komen precies nooit overeen met de situatie, heel weird. Te casual, dan weer te 'dark', soms te kinds. Onmogelijk om mee te leven met haar motivatie, whatever those are supposed to be. Osha is wat stabieler, maar krijgt mij toch ook niet overtuigd om er iets om te geven. Samenloop van zwakke dialoog en directie misschien.

Er worden meteen 2 hoofdpersonages redelijk hardcore kapot gemaakt. Op zich geen probleem mee, maar door de toon van de reeks tot hier toe had ik zoiets niet echt verwacht. Het leek me wat overkill (letterlijk) om er meteen 2 uit te schrijven.
Daarbij was Yord echt compleet nutteloos. Hij werd als een soort Worf behandeld: kreeg altijd ongelijk en er werd nooit naar geluisterd lol. Hij leek me enkel te bestaan om de vrouwen er sterker uit te doen komen.

Qimir vond ik nogwel OK gebracht eigenlijk. Weinig problemen mee. Maar dat gaat toch nog goed moeten aangekleed worden vind ik. Want om als eerste Sith te verschijnen na 1000den jaren, zijn z'n redenen nogal oppervlakkig.

Ahsoka had ook plots een betere ep toen Anakin opdook. Maar het werd erna gewoon opnieuw een pak minder. Mssn was dit ook die ene betere ep. We zullen zien.
Waar ik echt niet over kan:

Even met een lightsaber uw eigen kapsel veranderen zodat iedereen denkt dat je je zus bent die toevallig hetzelfde kapsel heeft maar dan korter... Waanzin.

Waar ik echt niet over kan:

Even met een lightsaber uw eigen kapsel veranderen zodat iedereen denkt dat je je zus bent die toevallig hetzelfde kapsel heeft maar dan korter... Waanzin.
Ja, da's echt lachwekkend. MaAr WAt eEn cOOl sHot :crazy:

Terug
Bovenaan