Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat stoorde mij ook enorm, IRL is het eerder het omgekeerde! (Ik kan het weten want ben er zelf één) En die kinderen lijken niet eens op elkaarEn ook wel vreemd dat het identieke tweelingen zijn als ze ouder zijn, maar als kind dan niet?

Awel, dat vond ik ook. Ik was eerst nog aan het twijfelen maar soms zie je het wel heel duidelijk. Ook weer een vreemde beslissing maar bon "who cares" denken ze bij Disney waarschijnlijkEn die kinderen lijken niet eens op elkaar![]()
Het is om van te beginnen wenen, het bizarre is dat die nog 'ça va' reviews krijgt in de media. Nogmaals, het trekt op de bok zijn kloten...Ja ok, die vierde aflevering was echt zwaar ondermaats. Hopelijk betert het nog wat, want nu krijg ik ook stilaan het gevoel mijn tijd te verdoen.![]()
Het is om van te beginnen wenen, het bizarre is dat die nog 'ça va' reviews krijgt in de media. Nogmaals, het trekt op de bok zijn kloten...
Dan nog maar eens wat afleveringen van BG opgezet.Says it all
Toen Disney de Star Wars licentie overnam, dacht ik dat het een geweldig idee was. Ik zag heel wat anders voor me dan wat die bende idioten ervan gemaakt hebben. Hoe kan je een franchise zo verkrachten en volledig om zeep helpen?
Dit krijg je volgens mij nooit meer goed zonder al die nonsens buiten Rogue One / Andor / Solo te schrappen uit de geschiedenis.
De gemiddelde Marvel / Dark Horse comics rond Star Wars hadden betere verhalen dan deze absolute onzin.
Ik dacht ook zo van WTF is dat hier, waar gaat deze serie nu over?The power of the... Many
Ja mannekes.
Waar ik echt niet over kan:Aflevering 5 was beter door de actiescènes en omdat er eindelijk eens een beetje vooruitgang werd geboekt.
Al zaten er nog steeds zaken in die de wenkbrauwen deden fronsen.
ik vind Mae als personage slecht geschreven. Ze draait inderdaad met de wind en de emoties die ze toont komen precies nooit overeen met de situatie, heel weird. Te casual, dan weer te 'dark', soms te kinds. Onmogelijk om mee te leven met haar motivatie, whatever those are supposed to be. Osha is wat stabieler, maar krijgt mij toch ook niet overtuigd om er iets om te geven. Samenloop van zwakke dialoog en directie misschien.
Er worden meteen 2 hoofdpersonages redelijk hardcore kapot gemaakt. Op zich geen probleem mee, maar door de toon van de reeks tot hier toe had ik zoiets niet echt verwacht. Het leek me wat overkill (letterlijk) om er meteen 2 uit te schrijven.
Daarbij was Yord echt compleet nutteloos. Hij werd als een soort Worf behandeld: kreeg altijd ongelijk en er werd nooit naar geluisterd lol. Hij leek me enkel te bestaan om de vrouwen er sterker uit te doen komen.
Qimir vond ik nogwel OK gebracht eigenlijk. Weinig problemen mee. Maar dat gaat toch nog goed moeten aangekleed worden vind ik. Want om als eerste Sith te verschijnen na 1000den jaren, zijn z'n redenen nogal oppervlakkig.
Ahsoka had ook plots een betere ep toen Anakin opdook. Maar het werd erna gewoon opnieuw een pak minder. Mssn was dit ook die ene betere ep. We zullen zien.
Ja, da's echt lachwekkend. MaAr WAt eEn cOOl sHotWaar ik echt niet over kan:
Even met een lightsaber uw eigen kapsel veranderen zodat iedereen denkt dat je je zus bent die toevallig hetzelfde kapsel heeft maar dan korter... Waanzin.