Disney+ The Star Wars Universe

Ik vond de nieuwe personages net de boeindste, nuja naast Anakin en Thrawn. Baylan bijvoorbeeld lijkt het toppunt van nihilisme en dat intrigeert me net om meer te weten te komen. Ik betwist niet absoluut niet dat er geen lazy writing in de reeks zit, maar ik vind dat gewoon niet bij de nieuwe personages, dat zie ik eerder als een van de grote pluspunten van de serie

Ik vond hen ook veruit het boeiendste, maar ze werden hier uiteindelijk enkel gebruikt om mysterie op te wekken en om coole plaatjes te kunnen maken. Wsl hadden ze beter tot hun recht gekomen als de reeks wat langer mocht duren, zoals @marcel zegt.
 
Het is ook de evolutie van Sabine een beetje die overhaast is. Eerst kan ze met moeite een koffiekop doen trillen, ineens kan ze Ezra op een vetrekkende star destroyer force-tossen.

Daar ontbreekt toch wat force training tussen, denk ik dan.
 
Yup, dat ze haar lichtsaber plots wel kan pakken om haar eigen leven te redden kan ik nog wel geloven, maar de rest voelt wel wat te plots aan. Ook wat jammer dat ze zo oppervlakkig blijft voor net een van de hoofdpersonages te zijn. Je weet wat ze wil omdat het gezegd wordt, maar nergens werd ik met haar emoties echt mee getrokken
 
Kvind de algemene mening over Ahsoka hier toch wel heel erg streng. Ik vond het eerste deel zelfs ECHT goed, maar het verloor op het einde wat stoom maar het was imo nog steeds niet slecht.

En qua Dawson haar versie van Ahsoka... ik ben er ook geen fan van en mis ook de oude Ahsoka. Maar deze Ahsoka is wel al bijna 50 terwijl die in Clone wars een eind-tiener/begin 20'er was. Vol idealen en hoop die naar het einde van Clone Wars toe al zwaar opgefok waren. In Rebels was ze als 30'er ook al meer verbitterd. Dat gebeurt nu eenmaal met veel mensen die ouder worden in een wereld die naar de knoppen is in hun ogen. Vergeet niet dat Ahsoka van een wereld met de Republic en Jedi gegaan is naar een wereld met The Empire en restanten ervan. Veel om een gelukkig mens van te worden, had ze niet.
 
Net omdat ik de eerste (twee-drie?) afleveringen écht wel goed vond, was het vervolg voor mij extra teleurstellend.
Al bij al was het inderdaad geen slechte serie, zeker in vergelijking met sommige andere series/films. Maar er zat gewoon veel meer in, had ik het gevoel.
 
Er komt een Mandalorian film:
Ik verwacht nu niet dat die erg vernieuwend of verrassend zal zijn, de lat ligt gewoon op degelijk entertainment.

Het plot zal denk ik redelijk rechtlijnig zijn, voor fans zitten er tientallen easter eggs te wachten met verwijzingen naar dozijnen boeken, series en vorige films, dus die zullen wel hun field day hebben.
 
Kvind de algemene mening over Ahsoka hier toch wel heel erg streng. Ik vond het eerste deel zelfs ECHT goed, maar het verloor op het einde wat stoom maar het was imo nog steeds niet slecht.
ik vind dat wel een probleem met de Disney series, tbh. (MCU, SW)

die bouwen op, maar naar wat er opgebouwd wordt valt meestal dik tegen.
de eerste afleveringen zijn dan wel goed, creëren verwachtingen, die dan niet ingelost worden (en soms gewoon lachwekkend zijn)
 
Ik vond op zich SWA niet slecht, zelfs goed. Alleen Thrawn vond ik niet geweldig. (heb vroeger de boeken gelezen en dat was een meesterstrateeg en hier was die in mijn ogen niets speciaals vergeleken met een andere commander)
 
Alright, heel Ahsoka op 2 dagen erdoor geduwd net nadat ik Rebels helemaal gezien had. Perfect vervolg op s04. Wel beetje opbouwen naar een climax om dan een volledig open einde te geven in de laatste episode. Ook wel zo'n beetje als in Rebels 😬 zal mss ook wel aan de staking van de screen writers gelegen hebben dat ze zich er wat snel vanaf gemaakt hebben?
Ben in elk geval benieuwd naar meer. Star Wars is zoveel leuker als het mystieke zoals oa Dathomir enal erbij betrokken wordt.
 
Alright, heel Ahsoka op 2 dagen erdoor geduwd net nadat ik Rebels helemaal gezien had. Perfect vervolg op s04. Wel beetje opbouwen naar een climax om dan een volledig open einde te geven in de laatste episode. Ook wel zo'n beetje als in Rebels 😬 zal mss ook wel aan de staking van de screen writers gelegen hebben dat ze zich er wat snel vanaf gemaakt hebben?
Ben in elk geval benieuwd naar meer. Star Wars is zoveel leuker als het mystieke zoals oa Dathomir enal erbij betrokken wordt.
Ik heb Ahsoka gezien en vond het zeker top. Ik wou hierna dan ook Rebels zien maar ik heb toch moeite om mij hier aan te zetten.. Misschien omdat het voor een jonger publiek gemaakt is?
 
Trailer ziet er al goed uit. Hopelijk is't van een beetje niveau als Andor en niet het plotgatenfestival van Asoka.
 
Wie gaat er?

Zou eigenlijk vooral de OT eens op 't grote scherm willen zien, en daar is dit dan wel een goeie kans voor.
Ik voorspel een leegloop rond 3u :unsure:
 
Ik zou komen vanaf Revenge Of The Sith en blijven tot na The Last Jedi. Allemaal knallers op de eerste twee en laatste na.
 
Terug
Bovenaan