The Road to the World Cup 2026

Ik zie een revenge tegen Argentinië ook wel zitten. Niet dat ik denk dat we nu meer kans maken als toen, maar toch.

Eerst maar eens kwalificeren :)

Ik begin ergens nog wel te hopen op plek 2.
Plek 1 wordt sowieso nog moeilijk (al ben ik er echt niet van overtuigd dat Egypte zomaar gaat winnen van Iran).

Want plek 1... voor hetzelfde geld krijg je daar dan Senegal of Uruguay. En misschien stopt het daar dan al. Daarna kom je tegen de VS die het voordeel van het publiek (en de scheidsrechter :unsure: ) hebben. Eruit geknikkerd worden door de VS lijkt ook zo roemloos. In de kwartfinale zal het sowieso wel stoppen tegen Spanje.

Ok, ze mogen dan op locatie blijven én hebben meer rust...

Maar plek 2 zie ik meer en meer zitten eigenlijk. Australië en Paraguay zijn beiden zeker haalbaar. Dan volgt er de match tegen Argentinië. Je bent dan sowieso de underdog, niks te verliezen en wie weet... zijn de RD wel verantwoordelijk voor de laatste internationale match van Messi... indien niet, is het ook geen schande om van de uittredende wereldkampioen te verliezen.
We verliezen gewoon tegen Nieuw-Zeeland. En we zijn uitgeschakeld.

Als we verliezen van Nieuw-Zeeland mogen ze de 26 spelers uitsluiten van alle toekomstige interlands.

En eventueel nadenken om enkel maar Belgen uit de Belgische competitie op te roepen. Zorgt er misschien voor dat er meer spelers zoals Vanaken in Belgie blijven wat de competitie en de teams alleen maar sterker zal doen worden.

Je kan ook anders naar de zaken zien en dan klinkt het ineens wél positief:
We hebben ons geplaatst voor de 32e finales en daarin krijgen we met Nieuw-Zeeland een (op papier) makkelijke tegenstander. Doorstoten en dan wellicht opnieuw een haalbare tegenstander in de 16e finales.

Snik heet te warm om iets te doen ideaal weer om in de zetel te kruipen en voetbal te kijken. 1e wedstrijden pas om 22u :cry:

Maar je kan via VRTMax altijd uitgesteld kijken naar Jordanië - Algerije of Tsjechië - Zuid-Afrika, indien je ze destijds gemist zou hebben. Enjoy!

Terug
Bovenaan